سرپرست فرمانداری بهاباد ضمن اعلام افزایش 50 درصدی تعداد داوطلبان انتخابات شوراها نسبت به دور قبل، آمار نهایی ثبت نام انتخابات را اعلام كرد.

به گزارش كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهاباد؛  مصطفی سالاری در پایان ثبت نام از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طی مصاحبه ای با اشاره به آمار نهایی ثبت نام کنندگان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: 273 نفر برای شرکت در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بهاباد به صورت ثبت نام نهایی داوطلب شده اند كه از این تعداد 28 نفر در شهر، 116 نفر در بخش مركزی و 129 نفر در بخش آسفیچ داوطلب شده اند.

سرپرست فرمانداری بهاباد افزود: در مجموع 105 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی روستا و 5 نفر برای شورای اسلامی شهر انتخاب خواهند شد.

وی با اشاره به افزایش 50 درصدی داوطلبان نسبت به دوره قبل در سطح شهرستان، تصریح كرد: یكی دیگر از ویژگی های این دوره، ثبت نام 11 نفر از خواهران در این دوره از انتخابات می باشد كه نسبت به دور قبل حدود 100 درصد افزایش داشته است.

"مصطفی سالاری"  اضافه کرد: بلافاصله بعد از پایان ثبت نام، بررسی صلاحیت داوطلبان آغاز شده است و 28 اردیبهشت ماه نتیجه آن به داوطلبان اعلام می شود و پس از بررسی شكایات احتمالی داوطلبان رد صلاحیت شده، اسامی نامزدهای انتخاباتی روز 13 خردادماه منتشر خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا