سرپرست حوزه هنری یزد با حضور در منزل خانواده دو تن از شهدای هنرمند شهرستان ابرکوه از صبر و استقامت آنان قدردانی کرد.

به گزارش یزد فردا: به مناسبت گرامیداشت روزهنرانقلاب اسلامی سید ناصرامامی میبدی در سفر به ابرکوه به طورجداگانه با خانواده شهیدان محمد رضا زارع زاده و محمود عادل زاده از شهدای هنرمند این شهرستان دیدار کرد.
شهید زارع زاده در زمینه نویسندگی و عکاسی فعالیت می کرد و شهید عادل زاده هم مربی هنری امور تربیتی آموزش و پرورش ابرکوه بود.
در این دیدارها که کریمی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان ابرکوه و چند تن از هنرمندان ابرکویی نیزحضور داشتند، سرپرست حوزه هنری یزد سرکشی به خانواده معظم شهدای هنرمند را از مهمترین برنامه های این نهاد در جهت شناساندن و معرفی هرچه بیشترشهدای هنرمند عنوان کرد و افزود: یاد شهدا و تجلیل از صبرو شکیبایی خانواده آن عزیزان برکات معنوی و روحانی به دنبال دارد و امروزجامعه ما بیش از پیش به این عطر معنوی و روحیه ایثار و فداکاری که در خانواده شهدا جاری است نیازمند است.
سید ناصرامامی میبدی برضرورت تدوین وتشکیل بانک اطلاعات شهدای هنرمند تأکید کرد و ادامه داد: با این اقدام شایسته و ماندگار، هنرمندان جوان و نسل های آینده با شهدای هنرمند و آثار آنان آشنا خواهند شد.
وی با بیان این که ما میراث دار شهدا هستیم اظهار داشت: صلابت، اقتدار، پیشرفت و بالندگی امروز ایران اسلامی  ثمره ایثار وجانفشانی شهدایی است که با خون مطهرخویش درخت انقلاب را آبیاری کردند و امروز وظیفه هنرمندان جوان و متعهد است که به شهدا تأسی کنند و ادامه دهنده راه آنان باشند.
پد و مادراین دو شهید گرانقدرهم ضمن ابرازخرسندی و قدردانی از حضورسید ناصر امامی میبدی در منزلشان اظهار امیدواری کردند این حرکت های امید بخش ازطرف سایر دستگاه ها نیز انجام شود.
امامی میبدی پس ازاین دیدارها با حضور درگلزارشهدای ابرکوه و قرائت فاتحه یاد وخاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی را گرامی داشت.
شهرستان ابرکوه 270 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
در این سفردشتی مسئول واحد هنرهای تجسمی و غفاریان مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان امامی میبدی را همراهی می کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا