دبير مجمع اسلامي بانوان يزد گفت:استاندار، ‌استاندار بخش خاصي از جامعه نيست بلكه بايد به تمام بخشهاي استان توجه نمايد.

علي‌اكبر رضايي در گفتگو باايسنا - اظهار داشت: استاندار در اتخاذ تصميم بايست اراده‌اي قوي داشته باشد و با تحقق تصميم هيچ حزب يا گروهي نتواند در تصميم اتخاذ شده خللي وارد نمايد.

وي درخصوص ويژگيهاي استاندار به شجاعت، ‌تدبر و عدالت محوري اشاره نمود و گفت: ‌استاندار در دنبال كردن اهداف وظايف و چارچوب فعاليتش به تمام اقشار جامعه توجه نمايد و همه مردم را از لحاظ وضعيت مالي‌، دانش و... چه در سطح قوي و چه ضعيف مد نظر قرار دهد.

رضايي در ادامه با اشاره به اينكه استاندار بايد استاندار تمام استان باشد نه اينكه استاندار بخش خاصي از جامعه يا مدافع حزب يا جناح وابسته به خود باشد،‌ اگر مسئولين ارشد استان در انتخاب استاندار دخيل باشند در طول دوران مسئوليشان در راهبردهاي فرهنگي، اقتصادي، هنري و... بيشتر مي‌توانند با استاندار به تعامل برسند.

وي درخصوص روحاني بودن استاندار بيان كرد: استاندار بايست پاسخگوي مطالبات و خواسته‌هاي مردم باشد و شخص روحاني علاوه بر تخصص كارشناسي كه دارد از لحاظ شرعي نيز بايد تعهد ويژه‌اي داشته باشد.

دبير مجمع اسلامي بانوان يزد در پايان خاطرنشان كرد: روحاني يا غير روحاني بودن استاندار تفاوتي نمي كند و آنچه مهم است اين است كه استاندار بايست تمام جوانب را در نظر بگيرد و به مطالبات مردم پاسخ بدهد.

يزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا