مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در جمع گروه های تواشیح اعزامی به مسابقات کشوری گفت: : ظرفیت قرآنی استان یزد بسیار بالا است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، با حضور گروه های تواشیح عازم به مسابقات کشوری ، اساتید و پیشکسوتان برجسته قرآنی استان یزد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد و دیگر مسئولین اوقاف محفل نورانی قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده نصر الله یزد برگزار شد.
حجت الاسلام غلامرضا عادل در این محفل معنوی با اشاره به جایگاه والای اصحاب قرآن افزود: ترویج و نشر فرهنگ قرآن کریم از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه می باشد و بحمد الله استان یزد پتانسیل و ظرفیت بالایی را در این خصوص دارد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد همچنین از افزایش سهمیه استان یزد در مسابقات مدیحه سرایی و تواشیح در کشور خبر داد و گفت : برای اولین بار از استان یزد 3 گروه همخوانی و مدیحه سرایی به مسابقات اعزام خواهد شد. 
قرائت قرآن کریم توسط استاد حاج کاظم میرزازاده، استاد حاج محمد رضا مجاهد از پیشکسوتان برجسته قرانی استان ، تلاوت  استاد حاج حسن دانش و همچنین اجرای مشترک  تواشیح اسماء الحسنی توسط سه گروه بینات، ثقلین و کوثر از برنامه های این مراسم بود.
تجلیل از متسابقین این رشته پایان بخش مراسم بود.
گفتنی است گروه های همخوانی و مدیحه سرایی بینات ، ثقلین و کوثر از یزد امسال به مسابقات کشوری اوقاف و امور خیریه اعزام می شوند. 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا