فهیمه زندیان مسئول صندوق اعتباری حمایت ازنویسندگان و روزنامه نگاران استان یزد گفت: ثبت نام بیمه تکمیلی اصحاب رسانه یزد آغاز شده و اعضاي صندوق برای ثبت نام بیمه تکمیلی خود و خانواده شان تا چهارم اردیبهشت فرصت دارند.

اعظم السادات میرجلیلی === خبرنگار یزد فردا===فهیمه زندیان مسئول صندوق اعتباری حمایت ازنویسندگان و روزنامه نگاران استان یزد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار یزد فردا ،افزود: در بیمه تکمیلی جدید به ازای هر نفر هفتاد هزار تومان در یافت می شود و بیمه عمر و حوادث نیز بصورت اختیاری برای هر نفر با دریافت 15 هزار تومان برقرار می شود.

وی ادامه داد: کلیه خبرنگاران می توانند جهت برخورداری از تسهیلات بیمه تکمیلی ویژه سال 1392 به نمایندگی صندوق حمایت از روزنامه نگاران استان یزد مراجعه نمایند.

مسئول صندوق اعتباری حمایت ازنویسندگان و روزنامه نگاران استان یزد گفت:اصحاب رسانه استان یزد که  عضو صندوق حمایت از نویسندگان ، روزنامه نگاران و هنرمندان هستند می توانند جهت ثبت نام به این نمایندگی مراجعه داشته باشند .

زندیان در مورد شرایط و مدارک مورد نیاز درهنگام مراجعه گفت: مدارک لازم کپی کارت ملی تمامی افراد ،کپی صفحه اول دفترچه بیمه (تامین اجتماعی، خدمات درمانی و ...) تمامی افراد،کپی صفحه اول و دوم شناسنامه بیمه شده اصلی  با ذکر شماره تلفن همراه  است.

وی ادامه داد: اصل فیش واریزی به مبلغ 70 هزار تومان به ازاء هر نفر واریز به شماره حساب شبا IR 270 180 000 000 000 062 73 23 18  در بانک تجارت به نام صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان نیز باید ضمیمه مدارک باشد.

 مسئول صندوق اعتباری حمایت ازنویسندگان و روزنامه نگاران استان یزد گفت: با توجه به فراهم شدن زمینه برخورداری از بیمه عمر و حوادث، متقاضیانی که مایل هستند ،مبلغ 15 هزارتومان برای هر نفر به حساب مذکور واریز و فیش مربوطه را به صورت جداگانه همراه با کپی کارت ملی ارائه نمایند.

زندیان گفت: با توجه به اینکه مهلت ارسال مدارک حداکثر تا تاریخ پنجم اردیبهشت ماه سال جاری تعیین شده  لذا از اعضای صندوق درخواست داریم تا مدارک  خود را حداکثر تا چهارم اردیبهشت به این نمایندگی تحویل نمایند تا برای مرکز ارسال شود.

مسئول  صندوق اعتباری حمایت ازنویسندگان و روزنامه نگاران استان یزد اظهار داشت: خبرنگاران و اعضای عضو این صندوق که  تمایل به ثبت نام دارند می توانند همه روزه در ساعت های اداری به محل این نمایندگی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  واقع در بلوار دانشجو مراجعه نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا