آیت‌الله ناصری در دیدار علی‌اکبر ولایتی با بیان اینکه حسن سوابق شما نیز بر ما روشن است تأکید کرد: شما بازوی انقلاب بودید و اکنون بازوی رهبری هستید، امیدواریم مصلحت مملکت امام زمان (عج) اتفاق بیافتد و البته آبروی شما نیز حفظ شود.

به گزارش "ندای انقلاب" ، آیت‌الله احمد ناصری دولت‌آبادی صبح امروز در دیدار علی‌اکبر ولایتی اظهار کرد: امیدوارم که خداوند خدمتگزاران به اسلام را محفوظ بدارد، زمانی که هدف حفاظت از نشر اسلام، قرآن، ولایت و نظام باشد خداوند نیز حمایت قاطع از ما دارد چرا که پروردگار بر اساس نیت و خلوص اعمال ما را ارزش‌گذاری می‌کند. 

وی با بیان اینکه اگر اعمالی که انجام می‌دهیم در راستای حمایت از اسلام و قرآن باشد ارزشمند است ادامه داد: کسانی که احساس تکلیف برای حفظ مملکت امام زمان (عج) و نظام را دارند وظیفه شرعی بر عهده آنهاست که به میدان بیایند و اگر رأی نیز نیاورند حداقل از مسئولیت خود شانه خالی نکرده‌اند. 

آیت‌الله ناصری با بیان اینکه حسن سوابق شما نیز بر ما روشن است تأکید کرد: شما بازوی انقلاب بودید و اکنون بازوی رهبری هستید، امیدواریم مصلحت مملکت امام زمان (عج) اتفاق بیافتد و البته آبروی شما نیز حفظ شود. 

وی ادامه داد: کاندیداها باید مواظب اظهارات خود باشند، برخی از کاندیداها ممکن است اهدافی غیر از خدمت به مردم و انقلاب داشته باشند بنابراین توصیه می‌کنم حواستان به اعتقادات مردم باشد. 

آیت‌الله ناصری تأکید کرد: توسل خود را به امام زمان(عج) بیشتر کنید چرا که امور دنیا و آخرت به دست ایشان است و با توسل بیشتر به امام زمان(عج) بیش از پیش مورد عنایت ایشان قرار می‌گیرد. 

به گزارش فارس، دکتر ولایتی در پایان این دیدار کتاب ایران پیش از اسلام به نگارش خود را به آیت‌الله ناصری اهدا کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا