مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد عملکرد فرهنگی این اداره را مثبت ارزیابی نمود و گفت:سال گذشته فرهنگ استان یزد رونق مناسبی گرفت.

بهرام عبدالحسینی طی نشستی با همکاران بخش فرهنگی این اداره کل با بیان این مطلب افزود:امسال نیز با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برنامه های متنوعی دربخش فرهنگ برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره های قرآنی، نمایشگاه کتاب و کارگاههای آموزشی در الویت برنامه های این اداره کل خواهد بود،تصریح کرد:تمام سعی تلاش ما این خواهد بود که علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی با یک عدالت زمانبندی شده فعالیت های فرهنگی و هنری مناسبی در شهرستانها اجرا گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تا کید کرد که اجرای برنامه های فرهنگی امسال در مناطق محروم درسرلوحه کاری ما است.

وی گفت:پربارشدن برنامه های فرهنگی درمناطق فرهنگی به طورحتم به توسعه همه جانبه آن منطقه منجر می گردد.بنابراین تمام تلاش ما این است که در این مناطف فعالیت های مناسبی در حوزه فرهنگ و هنر انجام شود.

عبدالحسینی همچنین در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع مورد اهمیت است،گفت:نظارت و اجرای عدلانه قانونی باید برهمه اصحاب فرهنگ وهنرمدنظر قرارگیرد.

وی اظهارداشت:وظیفه قانونی و شرعی داریم که فعالیت و کارهای اداری را به نحو احسن انجام دهیم و ذره ای کوتاهی در این زمینه نابخشودنی است.

در ادامه این جلسه نیز حسن مفیدی معاون فرهنگی این اداره کل توضیحاتی از برنامه های این معاونت ارائه نمود.بحث و تبادل نظر درخصوص اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و آسیب شناسی برنامه صوررت گرفت از دیگر محورهای این نشست بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا