فیلم انیمیشن کوتاه « فرستاده » کاری از محمد رسول شجاعی تفتی در نخستین جشنواره سراسری فیلم کوتاه ایثار

محمد رسول شجاعی تفتی که هم اکنون فیلم مستند " علاقه بند کویر " او در جشنواره فیلم " روحانی در قاب سینما  " به مرحله داوری رسیده است در مصاحبه با خبرنگار ما گفت یک فیلم کوتاه انیمیشنی به نام  " فرستاده " را ساخته است .

این فیلمساز تفتی گفت مهمترین هدف از ساخت این فیلم تجربه کردن تولید یک انیمیشن بوده است .

وی در ادامه گفت : انیمیشن کوتاه " فرستاده  " نگاهی غیر مستقیم دارد به مظلومیت انسانها که گاه و بی گاه توسط ابر قدرتهای جهانی مورد حمله قرار می گیرند .

وی در پایان اظهار داشت : اولین حضور" فرستاده " در نخستین جشنواره فیلم کوتاه، غیر حرفه ای و فیلمنامه ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و شبکه اول سیما با شعار "ایثار، رسانه، بستر آفرینی فکری و فرهنگی جامعه" برگزار می شود خواهد بود.

محمد رسول شجاعی تفتی کارگردان این فیلم انیمیشن متولد 1340 و دارای لیسانس هنرهای نمایشی و یکی از جانبازان پر افتخار دوران دفاع مقدس بوده است که در حال حاضر بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

از جمله آثار این کارگردان چاپ کتاب مجموعه فیلم‌نامه‌های دفاع مقدس که در شش فیلم‌نامه به نام‌های تا شقایق هست، پای چپ من، یادگاری، رز ارغوانی اهالی پرواز و پروانه که در 78 صفحه در قطع رقعی در پاییز 1390 به تیتراژ 1500  نسخه انتشار یافته است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا