فرماندار خاتم گفت: حضرت فاطمه زهرا(س)اسوه ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تا کنون است که میتوان به سیره عملی ایشان در همسرداری، تربیت فرزند، خانه داری، روابط اجتماعی و به ویژه حجاب استناد نمود.

به گزارش مهین رستگار خبرنگار مهین رستگار خبرنگار یزد فردا" محمد علی شاه حسینی " در پیامی که بمناسبت فرار رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)  پیام آورده است:حضرت فاطمه (س) بانوئی فداکار بودند که با شجاعت هر چه تمام در دفاع از حریم ولایت در مقابل دشمنان ولایت و امامت تا پای جان ایستاده و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند، پیروی و اطاعت  از ولی خدا درس  مهمی است که آن حضرت، به جهانیان دادند تا انسان راه سعادت و نجات را در پیش گیرد.

این شخصیت برجسته، ام الحسنین حضرت فاطمه (س) که از سوی پدر بزرگوارشان حضرت محمد مصطفی (ص) «ام ابیها» لقب گرفتند، اسوه ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تا کنون است که میتوان به سیره عملی ایشان در همسرداری، تربیت فرزند، خانه داری، روابط اجتماعی و به ویژه حجاب استناد نمود.

در ادامه این پیام آمده است: زنان مسلمان در زندگى شخصى، اجتماعى و خانوادگى خود بايد زندگى فاطمه زهرا (س) را از جهت خردمندى، فرزانگى، عقل و معرفت الگو و سرمشق خود قرار دهند و از بُعد عبادت، مجاهدت، حضور در صحنه تصميم گيريهاى عظيم اجتماعى، خانه دارى، همسردارى و تربيت فرزندان صالح از زهراى اطهر(س) پيروى كنند.

اینجانب فرا رسیدن سالروز شهادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا(س) را محضر حضرت بقیه الله الاعظم(روحی و ارواحنا له فداه)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان خاتم تسلیت عرض نموده، توفیق همگان را در راستای آرمانهای بلند حضرت امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا