سرپرست فرمانداری بهاباد طی مصاحبه ای، زمان و نحوه ثبت نام از داوطلبان شركت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام كرد.
به گزارش كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهاباد، "مصطفی سالاری" ظهر پنج شنبه در مصاحبه با كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات از آغاز مراحل اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.
سرپرست فرمانداری بهاباد طی سخنانی اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان شركت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز دوشنبه مورخ 26/1/1392 در فرمانداری و بخشداریهای مركزی و آسفیچ آغاز و تا پایان وقت اداری روز یكشنبه مورخ 1/2/1392 ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: همچنین به منظور تسهیل در امر ثبت نام، داوطلبان گرامی می توانند از روز شنبه مورخ 1392/1/24 تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی، اقدام به پیش ثبت نام نموده و از دفاتر مزبور شماره رهگیری دریافت و از تاریخ 1392/1/26 شخصاً با در دست داشتن اصل مدارك و شماره رهگیری به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه و ثبت نام خود را تكمیل و نهایی نمایند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان افزود: با توجه به آخرین اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی، افرادی كه در حال حاضر عضو شوراهای اسلامی شهر و روستاها می باشند از ارائه مدرك تحصیلی معاف هستند.
"مصطفی سالاری" با بیان اینکه زیر ساخت های لازم برای ستاد انتخابات شهرستان تدارک دیده شده است، گفت: شهرستان بهاباد آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور را دارد و شرایط برای ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی بهاباد فراهم است.
وی در پایان مدارك مورد نیاز جهت ثبت نام را به شرح زیر اعلام كرد:
1- اصل شناسنامه عكس دار و دو نسخه تصویر كلیه صفحات آن
2- اصل كارت ملی و تصویر آن
3- اصل كارت پایان خدمت یا مدركی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن
4- چهار(4) قطعه عكس جدید 4 × 3
5- اصل و تصویر آخرین مدرك تحصیلی معتبر
6- اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل جهت مشمولین ماده 28 قانون.
7- اصل و تصویر مدرك معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا جهت برخورداری از امتیاز یك مقطع تحصیلی بالاتر
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
یکشنبه 22,دسامبر,2024