فرماندار ميبد گفت: در شهرستان ميبد 3 ستاد ويژه‌ي شهرستاني براي نظارت بر اجرايي شدن مصوبات هيات دولت در سفر به استان يزد تشكيل شده است.

عباسعلي رضايي  اظهار داشت:‌ عمده مصوبات هيات دولت در شهرستان ميبد حدود 15 مصوبه مي‌باشد كه از جمله آن تامين اعتبار براي راه اندازي مركز سي‌تي اسكن شهرستان ميبد با اعتباري در حدود 360 ميليون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وي در ادامه گفت: دوخطه كردن راه آهن ميبد - بافق و احداث تصفيه خانه‌ي شهرك صنعتي جهان آباد، ‌احداث منطقه‌ي صنعتي كاشي و سراميك ميبد و اختصاص اتوبوس به ناوگان حمل و نقل ازديگر مصوبات هيات دولت در شهرستان ميبد مي‌باشد.

رضايي از ديگر مصوبات هيات دولت در شهرستان ميبد را بيان داشت و افزود: توسعه‌ي گاز رساني به شهرك‌هاي صنعتي ميبد و جهان آباد و ديگر واحدهاي صنعتي‌، تامين اعتبار و تكميل شبكه‌ي فاضلاب شهري،‌ تشكيل مجتمع ورزشي كارگران و تعيين منطقه‌ي نارين قلعه به عنوان منطقه‌ي نمونه گردشگري از جمله اين مصوبات است.

وي گفت: تاسيس آزمايشگاه حفاظت محيط زيست شهرستان ميبد در سالهاي 86 و 87، بررسي و مطالعه‌ي مركز تحقيقات ژنتيك ميبد و تكميل آن، احداث يك واحد پتروشيمي در ميبد، اختصاص 2 سالن ورزشي براي خواهران و برادران و احداث يك هتل پنج ستاره در ميبد از مصوبات عمده ي دولت مي‌باشد.

فرماندار ميبد افزود: چون بعضي از مصوبات تعيين اعتبار نشده است نمي‌توان ميزان كل اعتبار مصوبات را تعيين كرد.

وي در خصوص اجرايي شدن برخي مصوبات گفت: تصفيه خانه‌ي شهرك جهان آباد، گازرساني شهرك صنعتي جهان آباد، فاضلاب شهري، ‌آزمايشگاه محيط زيست از مصوباتي است كه درحال اجرايي شدن هستند و سالن ورزشي كه از محل اعتبار نقدي قرار است ساخته شود مراسم كلنگ زني آن در چند روز آينده صورت گيرد.

فرماندار ميبد در پايان اظهار داشت: ستادهاي ويژه شهرستاني شامل سه ستاد، يكي متشكل از كارشناسان و شوراي معاونين فرمانداري و يكي متشكل از امام جمعه، ‌نماينده و فرماندار و ديگري شامل دستگاههاي اداري و اجرايي شهرستان ميبد تشكيل شده است كه اين ستادها همراه استان پي‌گير اجرايي شدن مصوبات مي‌باشند
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا