شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز تفت ارتحال جانسوز و ملکوتی حضرت حجه الاسلام والمسلمین یحیی زاده نماینده خدوم و صدیق مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت و مردم داغدار و عزاداراین شهرستان را به شرکت گسترده در مراسم تشییع پیکر مطهر آن فقید سعید فراخواند .
در پیام شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز تفت آمده است حضرت حجه الاسلام والمسلمین یحیی زاده از نمایندگان خدوم ، پرتلاش و صادق ملت بود که در راه خدمت به مردم و محرومان دست از پا نمی شناخت . روحانی صادق و ساده زیستی که همواره با التزام عملی به دستورات الهی و معارف اسلامی مشعلی فروزان برای خدمت به مردم و محرومان بود . شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز تفت ضمن تسلیت این ضایعه و مصیبت بزرگ به سلسله جلیله روحانیت ، مردم شریف و مومن شهرستان تفت و خانواده مکرم آن عالم ربانی ، از عموم مردم این شهرستان دعوت می کند در مراسم تشییع ، خاکسپاری و ختم آن یار سفر کرده گسترده شرکت کنند.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهرحضرت حجه الاسلام والمسلمین یحیی زاده فردا ساعت 8 صبح از سه راه شهدا روبروی بهزیستی به سمت حسینیه امام تفت برگزار می شود . همچنین به منظور بزرگداشت یاد و خاطره آن فقید سعید مراسم بزرگداشتی شنبه 24 فروردین ماه ساعت 9 صبح در مسجد امام تفت برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا