به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده،محمد صالح جوکار رییس مجمع نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ارتحال جانگداز حضرت حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده،محمد صالح جوکار رییس مجمع نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ارتحال جانگداز حضرت حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده را تسلیت گفت.متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم- انا لله و انا الیه راجعون-رحلت عالم ربانی و خدمتگزار صدیق و پرتلاش ، سید جلیل القدر حجه الاسلام و المسلمین یحیی زاده که عمری را در راه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری نمود و خدمات شایسته ای را در سنگر مجلس شورای اسلامی به ارمغان آورد موجب تأسف و تألم گردید.

 

این روحانی والامقام که در مسیر قانونگذاری و خدمت به مردم و رفع مشکلات مادی و معنوی آنان از هیچ کوششی دریغ ننمود، پس از یک دوره بیماری به ملکوت اعلی پیوست و مردم استان یزد و بویژه اهالی متدین حوزه های انتخابیه میبد و تفت را عزادار نمود.

 

نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی ضایعه درگذشت مرحوم حجه الاسلام یحیی زاده را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجج)، مقام معظم رهبری و بیت مکرم آن بزرگوار و مردم قدرشناس شهرستانهای میبد و تفت تسلیت عرض می نمایند.

 

انتظار می رود مردم قدرشناس استان  در مراسمهایی که به همین منظور متعاقبا اعلام خواهد شد حضوری فعال داشته و از جایگاه آن نماینده ولایتمدار به نحو شایسته تجلیل به عمل آورند.

 

والسلام

 

مجمع نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی

 

 

 

1-    محمدصالح جوکار                                                                             3- محمدرضا تابش

 

2-    دخیل عباس زارع زاده                                                                        4- اسفندیار اختیاری


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا