پور محمدی در گفتگو با یزدفردا :مشکلات من و احمدی نژاد از جریان قالیباف آغاز شد

یزدفردا :علی لطیفی خبرنگار یزدفردا:حجت الاسلام پور محمدی کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم که به یزد سفر کرده است در گفتگویی اختصاصی  با خبرنگار یزدفردا پیرامون اختلافات میان خود و دکتر احمدی نژاد رییس جمهور اظهار داشت :اختلاف من با دکتر احمدی نژآد در رابطه با آقای قالیباف اتفاق افتاد.

وی در تشریح بروز اختلاف با احمدی نژاد خاطر نشان کرد :همزمان با حضورم در وزارت کشور شورای اسلامی شهر تهران اقای قایباف را به عنوان شهردار انتخاب نموده وانتصاب ایشان با حکم وزیر کشور قطعی می شد و این همان چیزی بود که دکتر احمدی نژاد با آن مخالف بود و با توجه به اینکه امضای حکم اقای قالیباف در آنزمان کار درستی بود بدون در نظر گرفتن نظر رییس جمهور و بدون اطلاع ایشان حکم اقای قالیباف را امضاء نمودم .

پور محمدی  در ادامه افزود:متاسفانه اقای احمدی نژاد تنها به این دلیل که اقای قالیباف رقیب انتخاباتی ایشان در انتخابات بود با انتصاب ایشان به عنوان شهردار تهران مخالف بود .

رییس  سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد :چنانچه در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شوم قطعا از تمام پتانسیل رقبای انتخاباتی خود برای اداره امور کشور استفاده خواهم کرد .

پور محمدی گفت:اختلاف بین ما در وزارت کشور با رییس جمهور با انتصاب آقای قالیباف آغاز و روز بروز به اختلافات افزوده شد و هر روز گسترش یافت .

مشروح کامل این گفتگو درمتعاقبا یزدفردا منتشر خواهد شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا