مديرعامل شركت مخابرات استان يزدگفت: مردم اين استان،ماهانه ‪ ۱/۵‬ميليون تماس با تلفن ‪ ۱۱۸‬دارند.

مهدي مقوم  افزود: سيستم پاسخگويي تلفن ‪ ۱۱۸‬شركت مخابرات يزد با‪ ۱۱۰‬نفر پرسنل در تمام ساعات شبانه‌روزآماده خدمات رساني در همه نقاط اين استان است.

وي ، بيشترين ساعات تماس با اين سيستم را ‪ ۹‬تا ‪ ۱۱‬صبح و كمترين را يك تا چهار بامداد بيان كرد.

مقوم، از شهروندان خواست قبل از تماس با ‪ ، ۱۱۸‬وسايل مورد نياز براي يادداشت شماره تلفن دريافتي از سيستم را آماده كنند تا بتوانند حداكثر استفاده و حداقل زمان را در استفاده از سيستم داشته باشند.

مدير عامل شركت مخابرات استان يزد در سال ‪ ۸۴‬گفته بود: بر اساس نظرسنجي انجام شده از مشتركين تلفن در اين خطه، ‪ ۷۳‬درصد آنان نسبت به‌مركز اطلاعات مخابرات ( ‪ ، ( ۱۱۸‬عالي و خوب است.

به گفته مقوم ، رضايت ‪ ۱۳/۴‬درصد آنان، متوسط و ‪ ۱۲/۹‬درصد ضعيف است.

وي بيان كرد: همچنين ‪ ۷۳۷‬نفر از مجموع افراد مورد سنجش نسبت به سرعت اطلاعات ‪ ۱۱۸‬رضايت داشته‌اند.

هم‌اكنون ‪ ۳۸۷‬هزار شماره تلفن ثابت منصوبه در استان يزد داير و ‪ ۱۶۸‬مركز در اين زمينه فعاليت مي‌كنند.

ضريب نفوذتلفن ثابت دراستان يزد‪ ۳۷/۲۷‬درصد ودرشهر يزد ‪ ۴۳‬درصد است .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا