يزدفردا "نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد در اين مراسم برحفظ جايگاه و شخصيت قضات و دادگاه درجامعه تاكيد كرد .
به گزارش يزدفردا "نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد در مراسم توديع رئيس دادگاه دوم تجديد نظر استان يزد كه با حضور معاون سياسي امنيتي استانداري يزد و جمعي از مسئولان دادگستري استان يزد برگزار شد قضاوت را كار بسيار سخت وحساس برشمرد و تاكيد كرد : قضات بايد دربرخوردهاي خود خشرو و خوش اخلاق باشند و به گونه اي برخورد كنند كه شان و منزلت دادگاه و دستگاه قضا هم حفظ شود .

حجه السلام والمسلمين محمد علي صدوقي افزايش جمعيت و به طبع آن افزايش پرونده هاي رسيدگي درشعب دادگستري استان را نيازمند رشد يابي و تحقيق وپژوهش جهت پيشگيري از افزايش مراجعات عنوان و خاطرنشان كرد : بايد با يك برنامه ريزي دقيق ازاين روند روبه رشد جلوگيري كنيم و دراين زمينه حوزه هاي علميه مي توانند نقش موثري دركمك كردن به دستگاه قضايي ايفا كنند .

قاضي حجه السلام سيد علي موسوي بازنشسته شد



وي همكاري و هماهنگي شوراهاي حل اختلاف دراستان يزد را يادآورشد وافزود : علاوه برحوزه هاي علميه شوراهاي حل اختلاف مي توانند نقش موثري در پيشگيري و كاهش نقش هاي اجتماعي داشته باشند .

حجه السلام والمسليمن محمدعلي صدوقي با تشكر از زحمات نزديك به سه دهه حجه السلام سيد علي موسوي به عنوان رئيس دادگاه دوم تجديد نظر استان اضافه كرد : سيد علي موسوي قريب30سال در مجموعه دستگاه

قضايي استان خدمات ارزنده اي ارائه كردند و نبايد رابطه خود را پس از بازنشستگي قطع كنند تا جوانان بتوانند از تجربيات ارزشمند ايشان در اين مجموعه بهره بگيرند.

معاون سياسي امنيتي استانداري يزد هم در اين مراسم با اشاره به تلاشهاي سيد علي موسوي در طول سه دهه گذشته اظهار داشت: وي از چهره هاي ارزشمند دستگاه قضا در استان يزد است كه پس از انقلاب بسياري از موانع  مشكلات و چالش هاي پيشروي نظام و انقلاب را بر طرف كرده است.

عبدالرسول دوران خواستار حضور قاطع و پايدار سيد علي موسوي در سن بازنشستگي در مجموعه دادگستري استان شد و ابراز اميدواري كرد: بايد سعي كنيم با برپايي كلاسهاي آموزشي و نشست هاي مشورتي از تجربيات ارزشمند ايشان در عرصه هاي مختلف سيستم قضايي استان بهره مند شويم.

سيد علي موسوي در طول بيش از 28 سال خدمت در دادگستري استان مسؤليت هايي چون دادستان انقلاب ، شعبه كيفري ، دادستان عمومي و شعبه تجديد نظر در يزد فعاليت مي كرد كه به در خواست وي پيش از موعد بازنشست شد.

غلامحسين حيدري رئيس كل دادگستري استان هم در اين مراسم از خدمات ارزشمند وي در طول 28 سال گذشته تقدير وتشكر كرد

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا