بنا به گزارش روابط عمومي سازمان تعاون روستايي استان يزد: همزمان با شروع سال نو نماينده ولي فقيه در سازمان مركزي تعاون روستايي ايران ضمن حضور در استان يزد طي نشستي با كاركنان اين سازمان دیدار کرد. در اين نشست که نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی استان، مدیر و تنی چند از کارشناسان این سازمان حضور داشتند، ابتدا مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سازمان تعاون روستايي استان گزارشي از عملكرد اقدامات فرهنگی و مذهبی اين دفتر طي سال 1391 ارائه نمود. سپس مدير سازمان نيز گزارشي از عملكرد سازمان طي سال گذشته بيان كرد. در ادامه حجت الاسلام و المسلمين عابدي ضمن تبريك سال جديد و تسليت ايام فاطميه در خصوص برنامه هاي سال جدید نمايندگي ولي فقيه سخن گفت. وي با اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبري بر تحقق شعار سال تأکید و از كاركنان خواست با برنامه ريزي صحيح و اصولی در اين مسير گام بردارند.

حجه الاسلام عابدي سخت كوشي، تدين و دينداري مردم يزد را زبانزد ديگر استانها عنوان كرد و گفت: یزد چه قبل و چه بعد از اسلام مركز توحيد، وحدانیت و كفر ستيزی بوده است. عابدي با اشاره به شعار سال و برگزاري انتخابات رياست جمهوري آتی، خواستار انتخاب آگاهانه و اصلح نامزدها شد.

در ادامه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی با قرائت آيه شریفه (وتعاونوا علي البر و التقوي و...) فعاليت مجموعه كاركنان سازمان تعاون روستايي را در توسعه بخش كشاورزي ستود. حجت الاسلام والمسلمین سلطاني از تعاون به عنوان همكاري و همياري و از خدمات سازمان تعاون روستایی به بخش کشاورزی به مصداق بر و نیکی ياد کرد. سلطانی با توجه به فعالیت اقتصادی تشکلهای تعاونی روستایی و کشاورزی در زمینه خرید، بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی خواست تا معاونت تحقيقات و توسعه اقتصاد بخش کشاورزی در سازمان تعاون روستایی دایر شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا