نماینده مردم اردکان با بیان اینکه برای افراد تحت پوشش در سطح شهر و روستاهای اردکان 82 واحد مسکونی احداث و یا در دست ساخت می باشد، از کسب رتبه اول جذب اعتبارات اشتغال کمیته امداد اردکان بین ادارات استان در سالهای 90 و 91 خبر داد و خواستار هدایت اعتبارات و کمکهای جذب شده از صنایع شهرستان در جهت کم شدن مشکلات اقشار آسیب پذیر و توانمندسازی پایدار آنان شد.

همزمان با آغاز سال جدید، نماینده مردم اردکان از چند خانواده تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) بازدید و جویای احوال آنان شد.

"محمدرضا تابش" در این دیدارها با تبریک سال جدید و احوالپرسی از آنان و وضعیت توجه به مددجویان و افراد تحت تکلف ، از تلاشهای کمیته امداد امام خمینی برای رسیدگی به اقشار آسیب پذیر جامعه تشکر کرد و گفت:کمیته امداد نهادی است که نهال آن بدست امام(ره) غرس شد و از پشتوانه ایشان و رهبری انقلاب بهره مند است . از طرفی مردم نیز بطور مستقیم و غیرمستقیم به این مجموعه کمک می کنند که نشان از اعتماد و ارزشی است که قائل هستند.همچنین دولت و مجلس نیز در تقویت این نهاد تلاش دارند.

وی تصریح کرد: مجموعه این حمایتها و ظرفیتها باعث شده تا انتظار اقدامات وسیع تر و ماندگارتر را از این نهاد حمایتی برای مددجویان داشته باشیم که در این راستا استفاده از ایده های جدید و تحول زا  نقش مهمی در رسیدن به این امر ایفا می کند.

"تابش" با بیان اینکه صحبت از توانمندسازی مددجویان مدتهاست که به انحای مختلف مطرح است، خواستار تدوین برنامه ای عملی و واقع بینانه با زمان بندی مشخص برای افراد تحت پوشش شد تا بدین ترتیب به اهداف اصلی این نهاد که مورد نظر حضرت امام (ره) بود جامه عمل پوشیده شود.

نماینده مردم اردکان همچنین با بیان اینکه برای افراد تحت پوشش در سطح شهر و روستاهای اردکان 82 واحد مسکونی احداث و یا در دست ساخت می باشد، از کسب رتبه اول جذب اعتبارات اشتغال کمیته امداد اردکان بین ادارات استان در سالهای 90 و 91 خبر داد و خواستار هدایت اعتبارات و کمکهای جذب شده از صنایع شهرستان در جهت کم شدن مشکلات اقشار آسیب پذیر و توانمندسازی پایدار آنان شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا