سازمان امور اقتصادي و دارايي استان يزد در بيانيه اي با گرامي داشت يوم‌الله 12 فروردين، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي اعلام كرد: 12 فروردين، روز تجلي حكومت عدل الهي، روز استقلال طلبي ملت بزرگ ايران و روز عزت اسلام و ميهن اسلامي است.

به گزارش روز يكشنبه روابط عمومي سازمان در اين بيانيه آمده است: اين روز پربركت سرآغازي بر حيات واقعي اسلام در عصر دنيامداران زرپرست زورمدار است كه از معنويت و روحانيت گسسته و سعادت ابدي خود را در پيروي از اميال و آرزوهاي مادي و غير انساني جستجو مي نمايند.

بيانيه سازمان امور اقتصادي و دارايي استان يزد با گرامي داشت ياد و خاطره امام راحل مي افزايد: ملت آگاه، آزاده و فهيم ايران اسلامي در 12 فروردين ماه سال 1358 با راي قاطع آري خود به نظام جمهوري اسلامي، بر نوع و شكل حكومتي كه مورد اتفاق ملت بزرگ ايران بود مهر تاييد زده و آن را در تاريخ به ضبط رسانده و رسميت دادند.

در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: دوازدهم فروردين سالروز حماسه سياسي بزرگي توسط ملت متدين و ولايتمدار ايران اسلامي است كه در همه پرسي استقرار نظام جمهوري اسلامي با مشاركت حداكثري خود در روزهاي آغازين انقلاب اسلامي، قدرت خود را  به دنيا  نشان دادند.

اين بيانيه مي افزايد: در اين روز عظيم، مردم انقلابي و مؤمن ايران اسلامي، وحدت ملي، يكپارچگي و انسجام اسلامي خود را به نمايش گذاشتند و با اين انتخاب آگاهانه در همه پرسي فراگير و تاريخي، طومار استبداد و ظلم 2500 ساله رژيم ستم شاهي را برچيده و دست رد بر سينه دشمنان خارجي زده و به دوران سياه استعمار و استبداد ستم‌شاهي در ايران پايان دادند و آن را به زباله‌دان و موزه عبرت تاريخ سپردند.

سازمان اقتصادي و دارايي يزد در بخش پاياني بيانيه خود آورده است: بي‌ترديد ملت سرافراز ايران در سال 1392 در تحقق شعار حماسه سياسي و حماسه اقتصادي بار ديگر با حضور حداكثري خود در پاي صندوق‌هاي راي در انتخابات رياست جمهوري و تلاش و كوشش مضاعف در عرصه اقتصادي توان و اعتقاد خود به نظام و ولايت را به جهانيان اثبات خواهند كرد و به دشمنان خواهند فهماند كه فشارهاي اقتصادي مانع پشتيباني ملت از نظام اسلامي نخواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا