در ادامه آسفالت 20 هزار متر مربع از معابر اصلی و فرعی منطقه یک در سه ماهه آخر سال گذشته، میدان کشاورز و باند جنوبی بلوار صابر یزدی نیز در مجموع با صرف هزینه ای در حدود پنج میلیارد ریال آسفالت شد. .

در ادامه آسفالت 20 هزار متر مربع از معابر اصلی و فرعی منطقه یک در سه ماهه آخر سال گذشته، میدان کشاورز و باند جنوبی بلوار صابر یزدی نیز در مجموع با صرف هزینه ای در حدود پنج میلیارد ریال آسفالت شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد در گفتگویی اعلام نمود که در سه ماهه آخر سال گذشته در حدود 20 هزار متر مربع از خیابانهای اصلی و معابر فرعی در سطح منطقه، روکش آسفالت شده است.
مهندس سید ابوالفضل کشفی درخصوص آسفالت معابر منطقه یک با توجه به حجم درخواستها، اولویت بندی آن را مهم توصیف کرد و هزینه آسفالت انجام شده را در حدود دو میلیارد و 500 میلیون ریال ذکر نمود.
وی همچنین خبر از انجام 3500 متر مربع آسفالت در میدان کشاورز واقع در حد فاصل بلوارهای صابر یزدی، استقلال و نواب صفوی داد که در مجموع با احتساب زیرسازی، نصب سنگ جدول، اصلاح معبر، آسفالت و تأسیسات برق، هزینه ای در حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال صرف شده است.
مدیر منطقه یک شهرداری همچنین گفت: باند جنوبی بلوار صابر یزدی نیز در مساحتی بالغ بر 13 هزار متر مربع آسفالت شده که هزینه جمع آوری آسفالت، زیرسازی مجدد و آسفالت جدید آن یک میلیارد ریال می باشد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا