دادستان عمومي و انقلاب تهران : 17 متجاوز به عنف در انتظار اعدام هستند
يزدفردا- دادستان عمومي وانقلاب تهران از اعدام 16 شرور سابقه‌دار در تهران خبر داد و گفت : 17 متجاوز به عنف نيز درانتظار اعدام هستند.
به گزارش يزدفردا به نقل از روابط عمومي دادسراي تهران ، " سعيد مرتضوي " افزود : در سحرگاه ديروز(يكشنبه) 12 نفر از مجرميني كه متهم به تجاوز به عنف، آدم‌ربايي و شرارت بودند در تهران به دار مجازات آويخته شدند و هفته گذشته نيز چهار نفر ديگر از اين قبيل مجرمين اعدام شدند.

وي افزود : اين اشرار با سلب امنيت و آسايش شهروندان، آدم‌ربايي و تجاوز به عنف و شرارت، امنيت و آسايش عمومي را مخدوش كرده بودند كه پس از طي مراحل دادرسي به اعدام محكوم و با تاييد ديوان عالي كشور حكم صادره به اجرا درآمد.

براين اساس "حسين روح زاده"،" ابوالفضل صادقي "،" ابراهيم اسكندري "، "سيامك دوستي"،" غلامحسين شاداب "،" فاضل رمضاني "،"حاجت مرادمحمدي"،"بابك دوست حسيني"،"سرور ساراني"،"اكبرزهين مبرهن"،"رسول امين‌زاده"و"حميدالله توتازهي" اسامي 12 نفراز اشرار است كه امروز به دارآويخته شدند.

همچنين "سهراب بهبودي"،"محمدآصف استاد حكيم"،"طايفه افشار"و"رضا حسين‌پور" نيز اشراري بودند كه در هفته گذشته اعدام شدند.

دادستان عمومي و انقلاب تهران علاوه براين براي 17 نفر از متهميني كه اخيرا درطرح افزايش امنيت اجتماعي به اتهام آدم‌ربايي، تجاوز به عنف و شرارت دستگير شده‌اند،تقاضاي اعدام كرد.

براساس گزارش دادسراي عمومي و انقلاب تهران، براي اين متهمين كه در طرح اخير افزايش امنيت اجتماعي دستگير شده‌اند،پس از انجام تحقيقات لازم به اتهام آدم‌ربايي و تجاوز به عنف از دادگاه كيفري استان تهران درخواست حكم اعدام شده است.

نفر هفدهم نيز به نام "مجتبي ارتگل"، با توجه به تعداد زياد آدم‌ربايي تجاوز به نواميس مردم ، شرارت و ساير اعمال مجرمانه از سوي محاكم قضايي "مفسدفي‌الارض " شناخته شد و با صدور قرار مجرميت و كيفرخواست اعدام،پرونده نامبرده براي محاكمه و صدور راي نهايي به دادگاه انقلاب اسلامي تهران ارسال شده است.

يزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا