مسجد جامع کبیر یزد در ایام نوروز برای دومین سال متوالی با برنامه های متنوع آرامش بهاری اوقاف و امور خیریه استان پذیرای مهمان نوروزی است .
به گزارش یزدفردا:، برای دومین سال متوالی ویژه برنامه آرامش بهاری به همت اداره اوقاف و امور خیریه یزد با برنامه های ویژه ای در این مکان تاریخی و مذهبی در حال اجراست.
این ویژه برنامه های فرهنگی از 28 اسفند تا 15 فروردین در این مسجد اجرا خواهد شد که به طور قطع بازدید از آن حتی برای اهالی شهر یزد هم خالی از لطف نیست.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: مسجد جامع کبیر یزد به عنوان نماد تاریخی این استان در ایام نوروز امسال برنامه‌های ویژه‌ ای را در دست اجرا دارد.
حجت الاسلام میرجلیلی در ادامه افزود: اجرای طرح حجاب و عفاف در ابتدای ورودی مسجد، استقبال ویژه از کودکان با ایجاد غرفه های کودک و ارائه بسته های فرهنگی کودکانه، برپایی نمایشگاه کتاب، حضور مبلغین جوان و دوره دیده در مسجد به منظور پاسخگویی به سئوالات بازدیدکنندگان و اجرای دیگر برنامه‌ های فرهنگی از جمله این برنامه است .
وی یادآور شد: این برنامه‌ها برای دومین سال به صورت سازماندهی شده توسط اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در حال برگزاری است.
میرجلیلی اظهار امیدواری کرد: بازدید از مسجد جامع یزد علاوه بر آشنایی با یک اثر تاریخی مهم، خاطره‌ای ماندگار در ذهن مسافران نوروزی از سفر به دارالعباده یزد باقی بگذارد.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا