مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: برای اسکان نوروزی فرهنگیان و ارائه خدمات مناسب به مسافران 15 پایگاه اسکان نوروزی در سطح استان برپا شده است.

اعظم السادات میرجلیلی - خبرنگار یزدفردا، محمدکاظم رحیمی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در حاشیه بازدید از آموزشگاه اسلامپور شاهدیه در گفت و گو با خبرنگار یزدفردا، گفت: امسال 15 پایگاه، کار پذیرش و اسکان مسافران نوروزی را در 11 شهرستان استان به عهده دارند که از این تعداد سه پایگاه در شهر یزد قرار دارد.

وی ادامه داد: برای دسترسی آسان و مواجه نشدن مسافران با ترافیک، مرکز اسکان بلوار طالقانی حذف و برای رفاه حال تمامی عزیزانی که به یزد سفر می کنند، سه پایگاه ثبت نام در مبادی وروری شمالی، جنوبی و غربی یزد مستقر شده است.

رحیمی نژاد با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار در استان یزد سیستم تحت وب راه اندازی و ثبت نام اسکان مسافران نوروزی در سراسر استان امکانپذیر شد، افزود: هر یک از مسافران نوروزی می توانند در هر نقطه از استان محل اسکان خود را در منطقه ای که تمایل دارند رزرو کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد اظهار داشت: علاوه بر مدارس از تمامی ظرفیت مراکز رفاهی و آموزشی استان نیز برای ارائه خدمات لازم به فرهنگیان استفاده شده و کلیه سالن ها و مراکز ورزشی نیز برای ارائه خدمات اسکان نوروزی آمادگی دارند که در صورت نیاز از آن ها استفاده می شود.

وی در پایان گفت: امسال 50 درصد تخفیف برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش در معیت قانع رییس روابط عمومی، جاوید رییس اداره تعاون و رفاه اداره کل، پهلوان حسینی رییس اداره فناوری اطلاعات اداره کل و حداد معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش از پایگاه ثبت نام اسلامپور شهر شاهدیه بازدید نمود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا