مبلغان طرح نوروزی آرامش بهاری در استان یزد با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، آیت الله ناصری در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل اوقاف استان و با اشاره به جایگاه و ارزش فعالیت تبلیغی مبلغان اظهار داشت: بررسی و برنامه ریزی نحوه اجرای فعالیت فرهنگی جهت تاثیر گذاری هرچه بیشتر از اهم مسائلی است که در اولویت قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سبقه مذهبی شهر یزد افزود: یزد هنوز هم در بین افراد مختلف به نام دار العباده شناخته می شود و این وظیفه مسئولین فرهنگی و اجرایی را در این خصوص سنگین تر می کند.

امام جمعه یزد فضا سازی فرهنگی با استفاده از آیات و روایات، تحریک عواطف و احساسات و برخورد و راهنمایی همراه با اخلاق هدایتگری را لازمه کار فرهنگی مبلغان دانست و تاکید کرد: یکی دیگر از رسالت های روحانیون در مشاوره ها و راهنمائی ها بیان سبک زندگی اسلامی است.

آیت الله ناصری در پایان این نشست ابراز امیدواری کرد: انشاء الله با حضور شما در امامزادگان و اماکن متبرکه  زائرین و مسافرین خاطرات به یادماندنی را با خود به همراه خواهند برد.

یا دآوری می شود در ابتدای این برنامه حجت الاسلام عادل مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ضمن بیان گزارشی از ویزه برنامه آرامش بهاری گفت: استان یزد به علت ظرفیت بالایی که در جذب مسافران نوروزی دارد زمینه خوبی را برای کار فرهنگی و تبلیغی در امامزادگان و بقاع متبرکه فراهم کرده لذا ما خیمه های معرفت را جهت ارائه خدمات تبلیغی و مشاوره ای در این اماکن متبرکه برپا کرده ایم.

در پایان این نشست مبلغان نقطه نظرات خود را با امام جمعه یزد در میان گذاشتند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا