به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، فرزندان شاهد بافق نشستی صمیمی با حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه ، دهقان خاوری فرماندار ، رنجبر معاون فرماندار ، حسینی مبارکه بخشدار مرکزی و دهقانزاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق برگزار کردند.

امام جمعه بافق در این نشست که به مناسبت بزرگداشت روز شهدا برگزار شد با  تکریم مقام شامخ شهدا اظهار داشت : جایگاه شهدا در نزد پروردگار مقام والایی است که خداوند در کتاب آسمانی خود به آن نوید داده است .

حجت الاسلام سلیمانی افزود: فرزندان شهدا نیز باید حرمت این بزرگی و عزت را گرامی بدارند چرا که برای آنان در دنیا و آخرت مدال افتخاراست .

وی یادگاران شهدا را بزرگ و عزیز خواند و تصریح کرد: بی شک رشد علمی و فرهنگی فرزندان شاهد در توسعه فرهنگی و علمی کشور نقش مهمی دارد و مسئولان باید زمینه این رشد و پیشرفت را فراهم نمایند.

فرماندار بافق نیز در این نشست گفت : حضور در محفل فرزندان شهدا نیاز به لیاقت و توجه خاص دارد که شاید نصیب هر فردی نشود چرا که  بی شک  در این جمع  خود شهدا نیز حضور دارند.

مهدی خاوری افزود: امروز انقلاب و نظام به برکت خون شهدا در اوج اقتدار و افتخار و در مرحله حساسی قرار گرفته است که برای گذر این گردنه تاریخی فرزندان شهدا نقش مهمی دارند.

در پایان این نشست چند نفر از فرزندان شاهد مسائل و مشکلات خود را با  فرماندار بافق در میان گذاشتند که خاوری فرماندار بافق قول پیگیری و مساعدت داد.

اجرای چند برنامه فرهنگی و سرود از دیگر برنامه های این مراسم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا