معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری از 29 اسفندماه در 50 امامزاده و بقاع متبرکه استان اجرا می شود.

اعظم السادات میرجلیلی - خبرنگار یزدفردا، حجت الاسلام محمود میرجلیلی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدفردا، افزود: ویژه برنامه های سال نو در قالب طرح آرامش بهاری از 29اسفندماه در بقاع متبرکه و امامزادگان استان آغاز و تا 15فروردین ماه 92 ادامه خواهد داشت.

 وی ادامه داد: برپایی نماز جماعت، برپایی خیمه های معرفت، ویژه برنامه های لحظه تحویل سال نو در بقاع متبرکه از جمله برنامه های رکنی در این طرح است.

 معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروز، ارتقا سطح فکری و فرهنگی زائران و مسافران نوروزی و احیا و ترویج سنت های اصیل اسلامی در ایام نوروز از جمله اهداف اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه است .

 میرجلیلی اظهار داشت: ویژه برنامه تحویل سال نو با حضور ائمه جمعه، روحانیون، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.

 وی در پایان از برپایی نه خیمه معرفت در استان با حضور مبلغان اعزامی از قم خبر داد و گفت: خیمه های معرفت در چهار شهرستان با حضور 26 مبلغ اعزامی از قم برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا