در ارزيابي صورت گرفته از سوي استانداري يزد، روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد در جمع روابط عمومي هاي برتر استان قرار گرفت.

در ارزيابي صورت گرفته از سوي استانداري يزد، روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد در جمع روابط عمومي هاي برتر استان قرار گرفت.

    به گزارش روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد، در ارزيابي و بررسي هاي انجام شده از سوي استانداري يزد، روابط عمومي اين سازمان در بين دستگاه هاي اجرايي استان در رديف روابط عمومي هاي برتر قرار گرفته است. روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد در بخش پورتال خبر با ارسال و انعكاس مطلوب و به موقع خبرها و رويدادهاي سازمان، موفق به كسب اين افتخار شده است. مشاور استاندار و مدير كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري يزد با اهداي لوح تقدير ضمن قدرداني از تلاش هاي روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان، فعاليت ها و تلاش هاي اين بخش را ستود. سيد عبدالمجيد قائم محمدي در پيام خود، همكاري روابط عمومي سازمان اسناد ملي با پورتال خبر استان يزد را شايسته تقدير خوانده و خاطرنشان كرده است كاري كه براي رضاي خداوند منان باشد هيچ چيز جز رضاي او پاداش بندگانش نخواهد بود.

   روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد، از تلاش ها و همكاري هاي متقابل روابط عمومي استانداري و همچنين تعامل رسانه هاي گروهي استان با اين سازمان، تشكر و قدرداني نموده و موفقيت همگان را در سربلندي و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران از درگاه ايزد متعال مسئلت مي نمايد. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا