فرماندار خاتم در همایش تجلیل از نخبگان علمی حلقه های برتر شجره طیبه صالحین ناحیه خاتم ماموریت شجره طیبه صالحین،تبیین حکومت ولایت فقیه به عنوان حکومت رسول الله دانست.

به گزارش مهین رستگار خبرنگار یزد فردا درخاتم ؛تربیت و آموزش بسیج ناحیه خاتم در راستای تشویق مربیان حلقه های برتر شجره طیبه صالحین و نخبگان علمی بسیج با همکاری حوزه مقاومت شهیذ رجایی اقدام به تشویق نخبگان علمی شجره صالحین نمود.

محمد علی شاه حسینی فرماندار خاتم در این مراسم که در محل فرمانداری شهرستان خاتم تشکیل شد  با اشاره به  تعابیر امام خمینی در  مورد بسیج به بیان جبهه گیری های دشمنان علیه کشورمان پرداخت و گفت: یکی از  اصلی ترین ماموریت های دشمنان در راس آنها  آمریکا به زیر سوال بردن و نشانه گرفتن اعتقادات جوانان و ایجاد شبهه در بین آنهاست.

وی وظیفه خطیر بسیج و شجره طبیه صالحین را جلوگیری از تحقق به ثمر نشستن نقشه های دشمن بیان کرد.

شاه حسینی با بیان اینکه دنیای غرب سعی دارد جوانان را وارد دنیای مادیات نماید ماموریت شجره طیبه صالحین را تبیین حکومت ولایت فقیه به عنوان حکومت رسول الله دانست و افزود: شهرستان خاتم به وجود چنین دانش آموزان و نخبه های بسیجی امثال شما نیاز دارد و ماموریت شما خوب درس خواندن و خوب فهمیدن است.

وی با اشاره به بعد مسافت شهرستان از مرکز استان گفت: می طلبد شما در روند توسعه شهرستان به سهم خود سهیم باشید.

سرهنگ محمد رضا عطایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم نیز در این مراسم با اشاره به شجره طیبه صالحین یکی از مقدمه ها و بال های حرکت انسان جهت پیشرفت و تکامل را علم و اعتقاد به خدای یگانه دانست و گفت: می توان به دنیا ثابت کرد که با عفاف و پاکدامنی ، دینداری و حجاب و در خط اسلام بودن می شود قله های پیروزی و شرافت را فتح کرد و این شدنی است.

 در پایان با اهدا و هدیه از نخبگان تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا