درمراسمی با حضورمشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد به خاطر همکاری مستمربا پورتال خبر استان قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: در دهمین و آخرین نشست آموزشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان یزد در سال جاری از عملکرد و فعالیت روابط عمومی حوزه هنری یزد در زمینه همکاری با پورتال خبر استان در سال 91 تقدیر و با اهدای لوح سپاس از تلاش های مسئول روابط عمومی این نهاد قدردانی شد.
سید عبدالمجید قائم محمدی مشاور استاندارومدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری یزد در این لوح تقدیر ضمن قدردانی از عباس غلامی مسئول روابط عمومی حوزه هنری یزد آورده است: " اکنون که در زمینه همکاری با پورتال خبر استان یزد همت گمارده و در ارزیابی سالانه این مجموعه شایسته تقدیر شده اید، همت والای شما را در انجام وظیفه و رسالت مقدس اطلاع رسانی ارج می نهم".
درارزیابی عملکرد سالانه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان که توسط استانداری یزد انجام می شود روابط عمومی حوزه هنری یزد درزمینه همکاری با پورتال خبر استان برترشد.
ارتباط مستمروگسترده با پورتال خبر استان، شرکت مستمر درنشست ها و جلسات روابط عمومی ها، اطلاع رسانی به موقع رویداد های فرهنگی ، هنری وادبی استان و کشور، ارتباط مستمر با رسانه ها و ... از جمله فعالیت های روابط عمومی حوزه هنری استان یزد در سال جاری بوده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا