معاون سياسي امنيتي استانداري يزد بر اجراي يك برنامه ريزي دقيق در پيشگيري از آسيب ها و تهديدهاي اجتماعي در استان تاكيدكرد .



به گزارش روابط عمومي استانداري يزد به مناسبت هفته بهزيستي معاون سياسي امنيتي استانداري يزد با حضوردر جمع اعضاي شوراي معاونين سازمان بهزيستي استان پيشگيري از آسيب ها و تهديدهاي اجتماعي را يكي از رسالت هاي اصلي دولت اسلامي در رابطه با شكل گيري اين نهاد عنوان و خاطر نشان كرد : نگهداري و صيانت از كساني كه به دلايل مختلفي چون اعتياد، حوادث، ازدواج ناموفق و عدم آشنايي با مهارت هاي زندگي دچار آسيب هاي اجتماعي مي شوند از وظايف مهم سازمان بهزيستي به شمار مي رود .






عبدالرسول دوران انجام كارهاي پژوهشي براي بهبود وضعيت اجتماعي در جامعه را از ديگر وظايف خطير سازمان بهزيستي استان برشمرد و گفت : مسئولان بهزيستي بايد با انجام اقدامات آموزشي در جامعه حداكثر تلاش خود را براي آگاه كردن و اطلاع رساني به عموم مردم براي تحويل فرزندان شايسته به جامعه به كار بگيرد .

وي انجام كارهاي مشاركتي و برنامه ريزي شده در بين دستگاه هاي اجرايي استان به منظور پيشبرد اهداف اين سازمان را يك ضرورت عنوان و اضافه كرد : با كمك همه جانبه دستگاه هاي اجرايي و سرمايه گذاري در مرحله پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي شاهد رشد، پويايي و تحرك بيش از پيش جامعه در آينده اي نزديك خواهيم بود .

معاون سياسي امنيتي استانداري يزد ساماندهي تشكل هاي غير دولتي و حمايت از كمك هاي مردمي در زمينه ارائه خدمات بهتر سازمان بهزيستي به آسيب ديدگان اجتماعي را بسيار موثر اعلام و تصريح كرد : وجود تشكل هاي مختلف غير دولتي و مردم نهاد كه دركارهاي عام المنفعه حضور فعالي در استان دارند يك فرهنگ و حركت بسيار خوبي است كه بايد با حمايت دستگاه هاي دولتي در استان تقويت شود .

عبدالرسول دوران سياست هاي دولت آقاي احمدي نژاد درباره توسعه عدالت و كمك به اقشار آسيب پذير جامعه را ياد آور شد و افزود : بيشتر مصوبات هيئت دولت به استان هاي كشور در جهت رفع محروميت ها و كاهش آسيب ها و مشكلات عموم اقشار جامعه دركمك به افراد نيازمند جامعه تصويب شد كه مسئولان سازمان بهزيستي در جهت اجرايي كردن اين مصوبات مي تواند نقش بسزايي داشته باشد .

وي خواستار حفظ شان و منزلت سالمندان در مراجعه به دستگاه هاي دولتي و تكريم اين قشر از جامعه با فرهنگ سازي هاي اجتماعي شد و اظهار داشت : جامعه بايد به شكلي حركت كند كه فرهنگ غني جامعه و ايراني در احترام به سالمندان افزايش يابد وبا كار فرهنگي و توجيهي آموزشي شاهد تكريم سالمندان در جامعه باشيم .

معاون سياسي امنيتي استانداري يزد طراحي درست ساختمان هاي دولتي متناسب با تردد معلولان را بسيار مهم دانست و اصلاح ساختمان هايي را كه باعث ايجاد مشكل رفت و آمد اين قشر از جامعه مي شود را در دستوركار قرار داد .

يزدفردا  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا