با حضور مدیران فرهنگی امامزادگان و بقاع متبرکه نشست آموزشی طرح نوروزی آرمش بهاری در یزد برگزار شد.

.به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام غلامرضا عادل در این نشست با اشاره به روایات معصومین (ع) اظهار داشت: افتخار خدمت به امامزادگان نعمت بزرگی از جانب پروردگار متعال است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، شکر زبانی و عملی این نعمت را انجام وظائف تعیین شده دانست و افزود: اخلاص در عمل از اولویت هایی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

وی مهمترین ویژه برنامه سازمان اوقاف را در طول سال طرح نوروزی آرامش بهاری در جوار امامزادگان معرفی کرد و گفت: در تعطیلات نوروزی فرصتی مناسبی جهت فعالیت فرهنگی و تبلیغی در بقاع متبرکه ایجاد میگردد و باید از این ظرفیت معنوی بهره گرفت.

عادل در پایان طرح آرامش بهاری را فرصتی جهت ارائه محتوای غنی دینی به جوانان برشمرد و تاکید کرد: برنامه هایی در این طرح  تدارک دیده شود که با ایام شهادت حضرت زهرا(س) نیز تناسب داشته باشد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام میرجلیلی با اشاره به برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در 50 امامزاده و بقعه متبرکه استان افزود: برنامه های متنوع لحظه تحویل سال نو، برپایی خیمه های معرفت، تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی عمومی و اقامه نماز جماعت در بقاع متبرکه از جمله برنامه های لازم الاجرا در این طرح هستند.

 معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در ادامه از برپایی 9 خیمه معرفت در استان یزد با حضور مبلغین اعزامی از قم خبر داد و اظهار داشت: خیمه های معرفت ورود به عرصه تبلیغات نوین دینی است که بازتاب های خوبی داشته و امسال نیز با اعزام 26 نفر از مبلیغن در سطح استان برگزار خواهد شد.

تبیین برنامه های مراکز فرهنگی قرآنی امامزادگان و بقاع متبرکه توسط حجت الاسلام سعید رادمهر از دیگر برنامه های این نشست بود.

گفتنی است این نشست در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا