اولین دوره دانش آموختگان دانشکده علوم تربیتی مجتمع آموزش عالی اردکان فارغ التحصیلی خود را جشن گرفتند. 70دانشجو در دو رشته روانشناسی عمومی و راهنمایی و مشاوره در مقطع کارشناسی در سال  1388 در مرکز آموزش عالی اردکان پذیرفته شده بودند و اینک به عنوان اولین دوره فارغ التحصیلان دانشکده علوم تربیتی مجتمع آموزش عالی اردکان دانش آموختگی خود را جشن گرفتند. در مراسم جشن دانشجویان تعدادی از والدینشان و جمعی از اساتید و کارکنان مجتمع آموزش عالی نیز حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزش عالی اردکان در ابتدای این جشن رئیس مجتمع آموزش عالی اردکان ضمن عرض خیر مقدم به والدین دانشجویان به تاریخچه شکل گیری این مرکز دانشگاهی پرداخت و دانشجویان را سازندگان اصلی دانشگاه و جامعه توصیف کرد. دکتر غفوری چرخابی با بیان اینکه برنامه ریزی هایی جهت حفظ ارتباط دانشجویان فارغ التحصیل شده با مجتمع انجام شده آمادگی این مجتمع را جهت استفاده از نظرات دانشجویان علاقه مند به همکاری اعلام کرد. رئیس مجتمع آموزش عالی اردکان همچنین از دانشجویان خواست در همه حال پایبندی خود را به روابط صحیح انسانی و اجتماعی و حفظ ارزشهای دینی حفظ کنند.

این جشن با برنامه های شاد و متنوع ادامه یافت و در پایان  به دانشجویان فعال فرهنگی لوح تقدیر و به کلیه دانشجویان فارغ التحصیل شده تندیس ویژه اولین دوره دانش آموختگان اعطا شد و سپس دانشجویان به همراه والدینشان جهت صرف شام در ضیافت مجتمع آموزش عالی اردکان شرکت کردند. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا