این پروژه ها شامل مرمت و بازسازی فاز یک بافت تاریخی شریف آباد ، بهره برداری و تکمیل بلوار شهید باهنر ،بهسازی فاز یک خیابانهای صدرآباد و شهید صدوقی،اصلاح هندسی تقاطع ها،پارک بانوان، افتتاح و بهره برداری از چهار بوستان شهری، افتتاح و بهره برداری از اینترنت رایگان شهری باغ ملی ، پارک آزادی و میدان چادرملو ،کلنگ زنی فاز 4 پارک ازادی و غیره می باشد

همزمان با هفته منابع طبیعی و در مراسمی با حضور نماینده مردم اردکان ، امام جمعه ، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان، 10 پروژه عمران شهری شهرداری اردکان افتتاح و کلنگ زنی شد.

در این مراسم نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز درختکاری و ضمن تشکر از شهردار ،اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری اردکان که اقدامات خوب عمرانی و خدماتی  در جهت رفاه حال شهروندان انجام می دهند گفت: با توجه به روند توسعه صنعتی و اقتصادی اردکان و عوایدی که شهرداری از طریق عوارض و مالیات پرداختی توسط واحدهای صنعتی دارد،انتظار مردم خدمترسانی بیشتر در حوزه خدمات شهری است و باید آثار افزایش درآمدهای شهرداری در ارائه خدمات مطلوب تر به آنها ملموس تر گردد.

"محمدرضا تابش" اضافه نمود: رشد و توسعه اردکان به نحوی است که نیاز به پروژه های بزرگ رفاهی و خدماتی برای مردم بیش از پیش احساس می شود و لازم است شهرداری اردکان با اتکا به ایده ها و تفکرات نو و بهره گیری از تکنولوژیهای برتر در این راه گام های موثرتری بردارد.

تابش همچنین در خصوص افتتاح پارک بانوان اردکان،این پارک را در تراز و شان بانوان بزرگوار اردکانی ندانست واز شهردار و اعضای شورای اسلامی اردکان خواست تا مکان دیگری را متناسب با نیازهای این قشر از جامعه در نظر گرفته و احداث نمایند.

فرماندار اردکان نیز در این مراسم از نصب سیستم دوربین مداربسته در سطح معابر و اماکن پرتردد شهر اردکان با همکاری شهرداری و فرمانداری این شهرستان خبر داد .

"احمد کمالی " گفت: این دوربین‌های مداربسته  از عید نوروز به صورت شبانه‌روزی از اماکن مهم نظیر معابر و مراکز دولتی، تجاری و اقتصادی تصویربرداری کرده و در پیشگیری از وقوع جرایم مختلف به ویژه سرقت بسیار موثر است.

برای تکمیل این پروژه های حدود 4 و نیم میلیارد تومان از محل هزینه های عمرانی تامین شده است.

این پروژه ها شامل مرمت و بازسازی فاز یک بافت تاریخی شریف آباد ، بهره برداری و تکمیل بلوار شهید باهنر ،بهسازی فاز یک خیابانهای صدرآباد و شهید صدوقی،اصلاح هندسی تقاطع ها،پارک بانوان، افتتاح و بهره برداری از چهار بوستان شهری، افتتاح و بهره برداری از اینترنت رایگان شهری باغ ملی ، پارک آزادی و میدان چادرملو ،کلنگ زنی فاز 4 پارک ازادی و غیره می باشد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا