بازديد شهردار و اعضاي شوراي شهر يزد از دانشگاه يزد

يزدفردا "شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد روز يكشنبه بيست و چهارم تيرماه امسال از دانشگاه يزد بازديد و با رييس و معاونان اين دانشگاه ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش رسيده به يزدفردا "رييس دانشگاه يزد درنشستي كه پيش از اين بازديد در محل مهمانسراي دانشگاه برگزارشد، با خوشامدگويي به بازديدكنندگان، ابراز اميدواري كرد اين ملاقات منشا همكاريهاي مؤثرو راهگشاي مسير رشد و بالندگي اين دانشگاه باشد.

 آقاي دكتر ميبدي حل مشكلات عديده زيرساختي در دانشگاه نظير كمبود آب آشاميدني و كشاورزي، نارساييهاي سامانه فاضلاب و فقدان فضاي سبز مناسب را نيازمند عزم جدي مسؤولان ارشد و متوليان ذيربط دراستان و شهريزد دانست و از آنان خواست به ويژه در خصوص اخذ سند مالكيت اراضي اين دانشگاه به طور مؤثرتري با دانشگاه يزد همكاري كنند.

 در ادامه اين ديدار رييس شوراي اسلامي شهر يزد در سخناني خواستارتقويت ارتباط علمي و تحقيقاتي مديران و كارشناسان شهرداري با دانشگاه شد و اين امر را موجب خدمت رساني شايسته به مردم و اداره بهتر شهر دانست.

شهرداريزد نيز درادامه اين جلسه با قدرداني از تلاش رييس و مسوولان دانشگاه يزد در آموزش فرزندان اين مرز و بوم و ارتقاي فعاليتهاي علمي و تحقيقاتي استان، آمادگي شهرداري را براي هرگونه همكاري و تعامل با اين مجموعه عظيم علمي و آموزشي اعلام كرد.

 در اين جلسه ساير اعضا شورا نيز به بيان ديدگاههاي خوددر زمينه نحوه تعاملات فيمابين پرداختند.

شايان ذكر است در بازديد از طرحهاي ناتما م و دردست اجراي دانشگاه، معاونان پشتيباني، دانشجويي و فرهنگي، مديركل طرحهاي عمراني و رييس دفتر رييس دانشگاه نيز حضور داشتند.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا