این دیدار در خانه والیبال و با حضور نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون ورزش ، مسئولان فدراسیون والیبال ،مدیران پیشگامان ،شهردار زاهدان و حضور خونگرم تماشاگران اردکانی برگزار شد

تیم پیشگامان شفق اردکان در دیدار نهایی مسابقات والیبال دسته اول کشور در یک جدال نزدیک ، سه بر دو مغلوب شهرداری زاهدان شد و به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

در این دیدار که در خانه والیبال و با حضور نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون ورزش و مسئولان فدراسیون والیبال برگزار شد، دو تیم که پیش از این صعودشان به لیگ برتر مسجل شده بود به مصاف هم رفتند که تیم پیشگامان شفق اردکان در گیم های اول و دوم با نتایج 25بر20 و 25 بر 23 شهرداری زاهدان را شکست داد و در گیم های سوم ، چهارم و پنجم با نتایج 25بر22 و 25بر19  و 15بر 12مغلوب حریف خود شد.

در پایان نیز جوایز تیم های اول تا سوم و کاپ قهرمانی توسط نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس اهدا شد.

همچنین نماینده مردم اردکان در جمع ورزشکاران و تماشاگران اردکانی با تشکر از زحمات بازیکنان و کادر فنی ، همچنین تلاش و همت و غیرت تماشاگران اردکانی،کسب مقام نایب قهرمانی و حضور در لیگ برتر را به آنها تبریک گفت و اضافه نمود:در کنار این موفقیت،حفظ اخلاق و بزرگ منشی که در طول این مسابقات توسط این تیم و مردم فهیم اردکان به نمایش درآمد مایه خرسندی است که ان شاا.. تداوم یابد.

همچنین در این مراسم هدایایی نیز از سوی نماینده مردم اردکان به بازیکنان و کادر فنی تیم پیشگامان شفق اردکان اهدا شد.

حضور پرشور تماشاگران اردکانی و تشویق مداوم نماینده مردم اردکان و تیم پیشگامان از نکات جالب توجه این دیدار بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا