تیم واترپلوی نیک بسپاراستان مقتدرانه وبا کسب مقامهای قهرمانی دوررفت وبرگشت لیگ دسته یک کشوربه لیگ برترصعودکرد.

تیم نیک بسپار یزد مقتدرانه به لیگ برتر واترپلو صعود کرد

سرویس ورزشی "رضا شیرازی :تیمهای نیک بسپار یزد ومیرداماد تبریز با کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ دسته اول به بیست وسومین دوره لیگ برتر واترپلو صعود کردند.

به گزارش یزدفردا به نقل  فدراسیون شنا،مرحله دوم از هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته اول واترپلو باشگاههای کشور که از روز سه شنبه 8 اسفند در استخر عدالت یزد و با حضور تیمهای نفت تهران، صعنت نفت آبادان، استخر شهید نوفلاح،گلان كردستان،پتروشیمی بندر امام،نیك بسپار یزد و نفت تهران آغاز شده است آغاز شده بود،عصر جمعه با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.

نتایج آخرین روز این رقابتها به شرح زیر است:

میرداماد تبریز 10 - گلان کردستان 1

نفت تهران 11 - نیک بسپار یزد 11

نوفلاح تهران 12 - پتروشیمی بندر امام 2

بدین ترتیب درپایان این رقابتها تیم نیک بسپار یزد با 18 امتیاز قهرمان شد،

میرداماد تبریز با 16 امتیاز دوم شد،

نفت تهران نیز با 14 امتیاز در مكان سوم ايستاد.

صنعت نفت آبادان، گلان کردستان، نوفلاح تهران و پتروشیمی بندر امام نیز به ترتیب در جایگاه چهارم تا هفتم قرار گرفتند

همچنین تیمهای نیک بسپار یزد و میرداماد تبریز با کسب عناوین اول و دوم موفق به کسب جواز حضور در بیست وسومین دوره لیگ برتر واترپلو که سال آینده برگزار می شود را بدست آوردند.

به این ترتیب تیم واترپلوی نیک بسپاراستان مقتدرانه وبا کسب مقامهای قهرمانی دوررفت وبرگشت لیگ دسته یک کشوربه لیگ برترصعودکرد.

کسب این مقام نتیجه زحمات وحمایتهای همه جانبه ی جناب آقای دکترمحمد شهوازیان مدیرعامل محترم شرکت نیک بسپاریزد است که باتلاش بی وقفه خودیادقهرمانیهای گذشته این ورزش ه درذهن مردم استان را زنده کردند وباعث شادی دل مردم شدند.

ارزش کارایشان درشرایطی که تعدادی ازاستانهانظیرتهران به دلیل مشکلات مالی ونداشتن اسپانسرمناسب ازحضوردرلیگ برترانصراف داده اند بیشترمشخص می شود.

امیدواریم با حمایتهای مسئولین استان شاهدحضورقدرتمند تیم نیک بسپاریزددررقابتهای لیگ برتر سال آینده باشیم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا