ما نباید افزایش قیمت در بسیاری از حوزه ها را نادیده بگیریم و با تامین هزینه های انتخاباتی توسط برخی از جریانات بی ارتباط بدانیم
پارسینه: مصطفی رضا حسینی قطب آبادی نماینده اصولگرای مجلس هشتم و کارشناس مسایل سیاسی، در گفت و گو با خبرنگار پارسینه با اشاره به اقدامات دولت برای تصاحب ریاست جمهوری دوره یازدهم، گفت: شک نداریم که آقای احمدی نژاد با تمام قوا برای تصاحب دولت یازدهم به میدان خواهد آمد و اگر بتواند با آقای مشایی وارد میدان خواهد شد و تمام تلاشش بر این است، چرا که ایشان جز آقای مشایی بر شخص دیگری اعتماد ندارد که بتواند روش و برنامه هایش را ادامه دهد.

وی ادامه داد: حتی اگر آقای احمدی نژاد نتواند با آقای مشایی در انتخابات حاضر شود ممکن است گزینه دیگری را بیاورد. در حال حاضر ثروت و قدرت کشور در اختیار ایشان است و ما نباید رابطه بین افزایش قیمت خودرو ها توسط دو خودرو ساز کشور که در اختیار دولت است را با بحث های انتخاباتی نادیده بگیریم.

این نماینده اصولگرای مجلس هشتم به اشاره به ارتباط افزایش قیمت ها به انتخابات، تاکید کرد: ما نباید افزایش قیمت در بسیاری از حوزه ها را نادیده بگیریم و با تامین هزینه های انتخاباتی توسط  برخی از جریانات بی ارتباط بدانیم  . به نظر می رسد که آقای احمدی نژاد با تمام قوا برای انتخابات آتی می آید که پیروز انتخابات باشد. اما با هوشیاری که از مردم سراغ دارم بعید می دانم اجازه دهند دوباره فردی بیاید که روش، رفتار و گفتارش با ارزشهای کشور متفاوت است.

رضا حسینی قطب آبادی نماینده با بیان اینکه اوج بی اخلافی ها در دولت نهم و دهم رخ داد، تصریح کرد: ما شاهد بودیم که بیشترین بد اخلاقی سیاسی، بیشترین بی احترامی به ارزشها، بی توجهی به فرمانهای مقام معظم رهبری، بزرگترین فسادهای مالی، بیشترین تنش های سیاسی با کشورهای همسایه و جهان در زمان ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد اتفاق افتاد. همچنین بیشترین تعطیلی و کاهش تولیدات، بیشترین وابستگی مردم به نفت در زمان ایشان اتفاق افتاد و همه اینها برخلاف برنامه های کشور است.

وی افزود: امروز برخی خوشحال هستند که در قبال آزاد سازی قیمت ها به مردم یارانه داده می شود منتها وقتی دولتی قانون را زیر پا می گذارد و حاضر به تمکین و تبعیت از قانون کشور نیست و قانون را بنا بر سلیقه خود تفسیر به رای می کند و خود را بالاتر از قانون و شورای نگهبان می داند، طبیعی است که مشکلات بسیاری در کشور ایجاد می شود.

این نماینده اصولگرای مجلس هشتم خاطرنشان کرد: من می ترسم که کشور ما در صورت اداره شخصی مانند آقای احمدی نژاد در آینده با سیل بیکاران مواجه شود  و همه مصرف کننده و معتاد شوند به اینکه به پای دستگاههای خود پرداز بروند و منتظر باشند یارانه اشان سر ماه پرداخت شوند و دست از کار و تولید بردارند. قرار بود بخش عمده ای از زیر ساختهای تولیدی ما بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها از در آمدهای حاصل از این قانون داده شود اما این کار صورت نگرفته و فکر می کنم که دولت یازدهم کار سختی را در پیش رو دارد.

رضا حسینی قطب آبادی با اشاره به شاخصه های رییس جمهور آتی، گفت: به همین دلیل می گویم که باید یک دولت کارآمد و رییس جمهور مقتدر، منطقی، عقلایی، متخصص و از همه مهمتر قانون مند و تابع رهبری بیاید.

وی تصریح کرد: آمدن شخصی مانند آقای مشایی می تواند چند مشکل جدید به مشکلات کشور اضافه کند و به نظر می رسد این خطر بیشتر به آیتم های ارزشی بر می گردد. با توجه به گفتارها و رفتارها به نظر می آید که به دنبال تغییر در قانون اساسی در برخی از حوزه ها باشند و یک شیوه جدید از مملکت داری مد نظرشان باشد. من فکر می کنم اگر فرصت 4 ساله بعد به آنها داده شود حتما تغییراتی را در این زمینه به وجود خواهند آورد و یک سیستمی مشابه برخی از کشورهای غربی بیشتر مد نظرشان باشد

این نماینده اصولگرای مجلس هشتم اظهارداشت: تصور بنده این است که احتمالا آنها بر این باور هستند که باید بخش حوزه و بحثهای دینی و علما جدای از سیاست باشند و آنها در مراکز خودشان فعالیت کنند و به بحث های سیاسی و دولت کاری نداشته باشند. صحبتهایی هم که برادر آقای احمدی نژاد داشتند مبنی بر اینکه اجریان انحرافی ارتباطات مخفی دارد و اطلاعاتی که در ارتباط با این جریان مسموم دادند نباید نادیده گرفته شود. اینکه برادر رییس جمهور با سوابق ارزشی از رییس جمهور جدا می شود و اعلام می کند که من احساس خطر می کنم گویا مسایلی است که بزرگان نظام باید به آن توجه کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا