بسمه تعالی
نامه سرگشاده جمعي از دانشجويان فعال سياسي دانشگاه يزد به استاندار بسيجي
استاندار محترم استان يزد، سلام عليکم؛
استانداری یزد در این چند سال با درایت تیمی خود در ابعاد سیاسی و عمرانی، خاطره خوشی را در اذهان امت حزب الله به جای گذاشت، چرا که در این باره از معدود استانداری هایی بود و هست که به جریان انحرافی آغشته نشد و در کمال صحت و سلامت اخلاقی و سیاسی و اقتصادی، به عمران و آبادانی استان اهتمام ورزید. اما گله گذاری ما دانشجويان در این نامه از شما به خاطر عدم توجه کافی جنبش دانشجويي و رد دعوت هاي پياپي از طرف شما و به خاطر شکايت از شما در پيشگاه مردم شريف و ولايي به علت عدم اراده حداکثري شما و تيم اصولگراي استانداري در کمک به جريان هاي فرهنگيِ ديني و اصيل مردمي و دانشجويي و دانش آموزي نیست، بلکه از اين روي است که چند روزي است رنگ از رخسار دانشجويان ابرکوهي دانشگاه يزد پريده و به گفته ي خودشان، عرق شرم بر پيشانيشان نشسته است.
علت را جويا شديم و فهميديم که عمق فاجعه تا چه حد است و مردم مسلمان و شهيد پرور ابرکوه تا چه حد نسبت به انقلاب و امام(ره) و مقام شامخ ولايت ارادت دارند و صبر مي کنند و دندان بر جگر مي گذارند و لب بر نمي آورند تا مبادا کاري شود خلاف قانون و موجبات دلگيري امام زمان(عج) و نائب برحقش، امام خامنه اي.
اما ماجرا چيست؟
شروع ماجرا از بيماري مزمن يک دستگاه دولتي است و آن مظلوم بودن حزب اللهي ها در گرفتن مجوزات کارهاي فرهنگي و نشريات است که اگر نباشد سفارشات مضحکانه ي بعضي افراد و خودي خوانده شدن از طرف چپ گرايان و بعضي استخدامي هاي دوران سازندگي و اصلاحات هرگز مجوزي صادر نمي شود و يا بايد گاهي سالها در صف گرفتن مجوز انتشار نشريه اي اصولگرا و انقلابي بماند و در مقابل، بادمجان دورِ قابِ آزادي بيان چيدنِ بعضي براي آنهايي است که مي ترسند در دوره ي مديريتي شان نظام مقدس جمهوري اسلامي را متهم به عدم رعايت آزادي بيان کنند. آنهایی که در مراسمات خود به اینها جایزه می دهند و انگار نه انگار که به حامیان جنبش منهدمه ی سبز و خون کننده ی دل خانواده ی شهدا جایزه می دهند.
آنهايي که هميشه از نمک و برکت اين نظام خورده اند و هميشه نمکدان شکسته اند و امت رسول الله را سب و لعن کرده اند و به نفهمي و ناآشنايي به مسائل نظام و حکومت متهم کرده اند و عقب مانده خوانده اند و هيزم آتش سروري دانسته اند و توجه نکردند به اينکه همين مردم در همين نظام، دوران سروري ها و فرصت خدمت گزاري را به افراد تقديم مي کنند و بعد از انحراف يا جدايي آنها از اصول، تاج خدمت گزاري را از سرشان برداشته و در فرصت انتخابات هاي پرافتخار و پر شور و شعور از دوم خردادي که ولي فقيه، آن را حماسه خواند گرفته تا حماسه ي سوم تير و يا حضور ميليوني و دشمن شکن مردم در خرداد 88، اگر صلاح بداند، بر سر خدمت گزاري ديگر مي نهد.
آن طور که برادران ابرکوهي به ما گفته اند، از سال 88، نشريه اي به ياد «سلام» در دارالولايه و دار السعاده ابرکوه منتشر مي شود که دل مردم انقلابي و با وفاي اين شهر را به درد آورده و هر بار نمکي بر زخم نداشتن مدير فرهنگي و لايق و ميدان ندادن به جريانات اصيل و انقلابی توسط مديران فعلي و گذشته در شهر مي ريزد. دارندگان سلام انگار از دانشجويان دوران سلام اند که دوست دارند نوستالوژي آن را هميشه در ذهن داشته باشند، حال آنکه دوران سلام ها گذشت و با حماسه ي منوچ و ملوس ها به سر آمد. مقالات هتاکانه اين نشريه را که مرور کرديم، به اين همه صبر انقلابي مردم ابرکوه و روحيات خانواده هاي شهدا و دانش آموزان و دانشجويان انقلابي غبطه خورديم و اين ولايت مداري را گواه مي گيريم که در آخرت گريبان مسئوليني که با اهمال و مسامحه در قبال اين افراد، انقلابيون را نا اميد و جوانان را از خود دلزده کرده اند خواهيم گرفت.
در پايان، امضا کنندگان اين نامه از شما به عنوان استاندار بسیجی و محترم يزد درخواست دارند که:
اولاً ما دانشجویان امضا کننده از صمیم قلب خواستار کمک به استانداری در جهت افزايش راندمان فرهنگي آن دستگاه در اين وقت باقي مانده از خدمت هستیم و لازم می دانیم استاندار بسیجی و محترم را به عنوان رئیس شورای تأمین استان در جهت برخورد با هتاکی ها علیه نظام و اصل آن تقویت نماییم. با در نظر گرفتن تلاش های استانداری در جهت جلوگیری از این اتفاقات و اهمال های دستگاه فرهنگی استان و مسئولین ذی ربط، اعلام می داریم، در صورت اذن استاندار، آماده ی برگزاری تحسنهای آرام مقابل اداره ارشاد کل استان و دفاع از انقلاب و آرمان های آن هستیم.
ثانياً به مسئولین مربوط به نشریات و جایزه دهنده به آنها گوش زد بفرمایید که بترسند از آه دل صبور و انقلابي مردم ابرکوه و در بستر قانوني با اين نشريه جات برخورد کنند که انگار اين کشور و ولي فقيه را (خدا ما را ببخشد) با ملکه انگليس يا لابي صهيونيستي در آمريکا و اختيارات آن دو اشتباه گرفتند. نداي شوم انتخابات آزاد قرار نيست هميشه از رسانه هاي بيگانه به گوش برسد. رسانه هاي مجوز ارشاد دارِ از اين دست، بسيارند که روي بيگانه را سفيد کرده اند. در اين مملکت، تنها چارچوب و خط قرمز، دين مبين اسلام و مذهب تشيع است که پاسدار آن شخص ولي فقيه است و در اين مملکت و قانون اساسي، مردم سالاري بر بستر دين تعريف مي شود و قرار نيست مردم مسلمان، انقلابي و مقاوم  ايران اسلامي با چهره ي متشرعيني چون پونزي ها و حقيقت جوها و جواب آيات شيطاني نويسان فريب بخورند، بلکه آنها را همچون تفاله هايي با صافي انقلابي گري از جريانات اصيل انقلاب جدا مي کنند و در بستر دين، آزادانه انتخاب مي کنند و مسئوليت گردش و انحراف و احياناً عقب گرد مسئولين را برعهده ي خود مسئولين مي دانند و البته با رفتار و گفتار و صبر انقلابي در چارچوب قانون و حضور حماسي خود در 22 بهمن ها و دفاع جانانه از ولي فقيه به آنها مي فهمانند که اشتباه کرده اند و مردم ابرکوه در اين مورد پيشتازند.
ثالثاً به استاندار محترم و بسيجي خاضعانه تذکر مي دهيم که آرزوي سلام مسلکان که همانا بسته شدن و تعليق فعاليت مطبوعاتي است را با درايت خود برکامشان زهر کنيد که کام مردم را با حرفهاي نسنجيده و تقلیدگونه ي خود از دوران سلام، زهر کرده اند.
رابعاْ امضا کنندگان درخواست جلسه ای جهت بررسی کارنامه فرهنگی استانداری دارند.
والسلام علی من التبع الهدی
جمعي از دانشجويان فعال سياسي
و اعضاي تشکلهاي اسلامي

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا