امام جمعه و فرماندار تفت در معیت جمعی از مدیران ادارات شهرستان با حضور در کانون فرهنگی تربیتی ولایت از روند برگزاری مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت،" ابوالقاسم دهقان" در حاشیه این بازدید با اشاره به ضرورت شناخت استعدادها و توانایی های فرهنگی هنری دانش آموزان اظهار داشت: توجه به قابلیت های بالای فرهنگی هنری دانش آموزان در کنار تحصیل علم و دانش می تواند رشد و تعالی همه جانبه آینده سازان میهن عزیز اسلامی را به دنبال داشته باشد.

فرماندار تفت یکی از وظایف خطیر آموزش و پرورش را شناخت استعدادهای نهفته دانش آموزان ارزیابی کرد و با تقدیر از دست اندر کاران برگزاری مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان شهرستان گفت: این مسابقات عرصه خوبی برای خودشناسی دانش آموزان و کشف استعدادهای مستعد در زمینه های گوناگون است.

دهقان از شرکت نزدیک به 300 دانش آموزان در این مسابقات خبر داد و افزود: برگزیدگان در این مسابقات به مرحله استانی راه خواهند یافت.

  وی ادامه داد: این مسابقات به مدت 6 روز در محل کانون ولایت تفت در رشته های مختلف قرآنی، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و.... برگزار می شود.

فرماندار تفت در پایان خواستار تداوم برگزاری این گونه مسابقات در ایام مختلف سال شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا