پرداخت کلیه قبوض گاز مشترکین در سطح استان تنها به صورت غیرحضوری امکانپذیر می باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با تأیید این خبر افزود: در راستای کاهش هزینه ها و اتلاف وقت از این تاریخ، پرداخت قبوض گاز از طریق مراجعه به بانک ها امکانپذیر نخواهد بود و مشترکین می بایست صرفاً به صورت غیر حضوری و الکترونیکی نسبت به پرداخت گازبهای مصرفی خود اقدام نمایند.

علیرضا پيله ور پرداخت غیرحضوری قبوض گاز را در کاهش هزینه ها، اتلاف وقت، کاهش آلودگی محیط زیست به دلیل کاهش ترددها، سرعت در ارائه خدمات و افزایش رضایت مشترکین مؤثر دانست.

وی در تشریح نحوه پرداخت قبوض گاز به صورت الکترونیکی گفت : مشترکين گاز از طريق ورود به سايت شرکت گاز استان یزد به آدرس www.nigc-yazd.ir و انتخاب سامانه پرداخت الکترونيکي مي توانند از طريق لينك به وب سايت بانکهايي که خدمت پرداخت غير حضوري قبوض را ارائه داده اند وصل شده و نسبت به پرداخت اينترنتي قبوض خود اقدام نمايند ضمن اينکه قادر خواهند بود با درج شماره اشتراک، قبوض صادر شده چند دوره قبل را نيز رؤيت نمايند.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد تلفن بانک، دستگاه های خود پرداز، تلفن همراه، اینترنت و پایانه های فروشگاهی را به عنوان روش های دیگر پرداخت الکترونیکی نام برد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا