مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق بهمراه جمعی از معاونین ومدیران شرکت، به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، با حجه الاسلام سلیمانی، امام جمعه شهر بافق دیدار وگفتگو کردند.
در این نشست صمیمی، حجه الاسلام سلیمانی، ضمن بیان خاطراتی از دوران انقلاب اسلامی، از مشکلات اقتصادی و عقب ماندگی شهر بافق در دوران قبل از انقلاب یاد کرد و اظهار داشت: توسعه شهری بافق، در این دوران با زمان قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و این نتیجه تلاش های مخلصانه و مجدانه مدیران و مسئولان بسیجی است.
امام جمعه بافق ادامه داد: آقای عسکری، یکی از بهترین مدیران حال حاضر شهرستان بافق میباشد که بواسطه توانایی هایی که در ایشان سراغ داریم، مورد توجه مردم شهر و مجموعه سنگ آهن است.
محمد جواد عسکری، مدیر عامل شرکت نیز، ضمن تبریک ایام ا… دهه فجر، در مورد طرحهای توسعه ای شرکت، اظهار داشت: در ۵ سال آینده بیش از دوهزارو ششصد میلیارد تومان سرمایه گذاری دربخش معدن درشهر بافق برنامه ریزی شده است که سرانه سرمایه گذاری به ازای هربافقی با احتساب جمعیت ۳۷ هزار نفری آن، مبلغ هفتاد میلیون تومان میباشد که نشان از افق روشن توسعه شهری در آینده نزدیک است.
وی ادامه داد: روند سرمایه گذاری در پروژه ها، بسیار قابل ملاحظه بوده و با حمایت مسئولان شهر و همدلی و همراهی امام جمعه محترم، شرکت سنگ آهن به زودی به یکی از قطب های مهم صنعتی ـ معدنی منطقه تبدیل شده و جایگاه اصلی و شایسته خود را ـ مجدداً ـ بدست خواهد آورد.
مدیر عامل شرکت خاطرنشان کرد: پروژه های گندله و اصلاح خط در حال انجام میباشد. خط ۲ میلیون تن کنستانتره تا پنجم اسفند ماه بازگشایی اولیه داشته و پیمانکار آن مشخص شده است.
وی در زمینه فاضلاب شهری نیز اظهار داشت: به امید خدا، تا پایان اسفند ماه سال جاری، کلنگ طرح فاضلاب شهری به زمین زده میشود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا