به مناسبت دهه مبارک فجر رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان یزد از هیئت همگانی شهرستان اردکان بازدید کرد.
وحیدرضا خباززاده در این سفر یک روزه از نزدیک با فعالیت ها و عملکرد هیئت ورزشهای همگانی شهرستان اردکان بازدید کرد و همچنین از برنامه های آینده و تقویم سالانه هیئت همگانی و گزارشی از برنامه های ایام ا... دهه فجر ارائه شد.
وی عملکرد هیئت ورزشهای همگانی اردکان را خوب عنوان کرده است و گفت :یکی از هیئت های برتر استان از نظر توجه به ورزش های بومی و محلی و ورزش صبحگاهی این هیئت است که امیدواریم در آینده این فعالیت هادوچندان شود.
رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان یزد اظهار داشت:هیئت ورزش های همگانی استان توسعه قدرتمندانه        ورزش های همگانی را با مدیریت هرچه تمام تر ادامه می دهد و در این راستا از مسئولان ورزش استان انتظار توجه بیشتر دارد.
وی خاطرنشان کرد امیدواریم با حضور گسترده مربیان شهرستانها در کلاسهای مربیگری و کارگاههای آموزشی که در رشته ها و کمیته های22گانه هیئت همگانی استان برگزار میشود شاهد تقویت و گسترش ورزش همگانی بیش از پیش در استان باشیم.
خباززاده خاطرنشان کرد.باید به سمتی برویم که هرشهروند یزدی یک ورزشکار ورزش همگانی باشد و این فرهنگ در جامعه نهادینه شود که هیئت همگانی استان یزد می تواند فرهنگ ورزش را در استان فرهنگ غالب نماید.
رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان تأکید کرد با توجه به تقویم فدراسیون و برنامه های ارائه شده توسط هیئت ها برای برگزاری مسابقات و همایش ها و جشنواره های ورزشی در شهرستانهای استان آماده هرگونه برنامه ریزی و همکاری است.
شایان ذکر است در این سفر صحت مند نائب رئیس هیئت و خانم امامی نائب رئیس بانوان هیئت و میرزابابایی مسئول روابط عمومی هیئت ورزشهای همگانی اقای خباززاده را همراهی کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا