همزمان با ایام فرخنده و مبارک دهه فجر از دانش آموزان و دانشجویان فرزندان شاهد و ایثار گر بافق با حضور معاون فرماندار  در سالن هلال احمر تقدیر و تجلیل شد .

معاون فرماندار بافق ضمن تبریک روز فناوری و صنعت هوا و فضا با تاکید بر موضوع تعلیم و تربیت خاطر نشان کرد : شما دانش آموزان می توانید با خودباوری بیشتر آینده سازان این مملکت باشید .

علی اصغر رنجبر ، استکبار و عواملش را مانع و سدی در برابر پیشرفت ایران خواند و افزود: در دوران طاغوت کاملا وابسته به دشمن و غرب بودیم و جایی برای پیشرفت نبود بطور کلی ما هیچ چیز از خود نداشتیم .

وی همفکری و همراهی اولیاء را عامل پیشرفت علمی دانش آموزان دانست و خاطر نشان کرد : بعد از گذشت سی و سال شاهد پیشرفت چشمگیر دانش آموزان و دانشمندان در عرصه های مختلف علمی و هوا و فضا هستیم .

رئیس آموزش و پرورش بافق در این مراسم خطاب به دانش آموزان گفت: دانش آموزان باید در کنار  تحصیل تاریخ را مرور کنند و با چشم بصیرت به اتفاقات اطراف نگاه کنند.

وی با اشاره به رشادتهای شهیدان و ایثار گران خاطر نشان کرد: در سراسر دنیا هر کشور از کسانی که برای دفاع از کشور خود جان فشانی می کنند به عنوان اسوه و الگو یاد می کند.

محمود خواجه ای تحقیق ،تلاش و پشتکار را لازمه موفقیت در امور و تحصیل دانست و بیان داشت : بنا به گفته رهبر معظم انقلاب باید در کنار تحصیل ،تذهیب هم داشته باشید.

خواجه ای خطاب به دانش آموزان شاهد گفت: پدران شما پرچم داران ایران بودند و در حال حاضر شما باید الگو سایر دانش آموزان و ادامه دهنده راه پدرانتان باشید.

در پایان این مراسم از 90 دانش آموز و دانشجوی فرزندان شاهد و ایثارگر شهرستان بافق تجلیل و تقدیر شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا