جشن 34 سالگی انقلاب در کانون شهید حبیبیان بافق برگزار شد
جشن 34 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به همت کانون فرهنگی هنری شهید حبیبیان و پایگاه مقاومت امام حسن عسکری (ع) درموسسه خیریه فرهنگی مذهبی دارالمهدی بافق برگزار شد.

سرهنگ پاسدار رضا جمالی،معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بافق در این مراسم با تبریک ایام فرخنده دهه فجر، آن را یادآور روزهای ایثار، شکوه و رشادت‌های ملت ایران توصیف کرد.

وی ایمان به خدا، رهبری حضرت امام خمینی (ره)و اتحاد و همبستگی آحاد مختلف ملت ایران را سه عامل مهم و رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست.

سرهنگ پاسدار جمالی با تشریح دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی درابعاد مختلف، بر صیانت از ارزش‌ها و انتقال آن به نسل‌های جوان و تحکیم همبستگی ملی واسلامی در پرتو تبعیت از ولایت فقیه تاکید کرد.

غلامعلی حبیبیان، رابط فرهنگی کانون شهید حبیبیان بافق نیز در این مراسم هدف از برگزاری برنامه های دهه فجر را بیان ارزش های انقلاب و امام راحل و رهنمود های مقام معظم رهبری دانست.

حبیبیان با اشاره به دستاوردها و خدمات نظام تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران منشا خدمات ارزنده ای بوده است که ایجاد و تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی و جذب جوانان به مسجد یکی از این دستاورد ها است.

وی گفت: با وجود اینکه کانون شهید حبیبیان کانونی نوپا است و از عمر تاسیس آن تنها یک سال گذشته است، اما با برنامه ریزی های گسترده ای که با پایگاه مقاومت امام حسن عسکری (ع) وهیئت امنای موسسه دار المهدی بافق انجام شده و با اجرای برنامه های بیشمار فرهنگی هنری سهمی بزرگ در جهت انتقال ارزش های انقلابی داشته است.

اجرای چند برنامه های فرهنگی هنری و برگزاری مسابقه واهدا جوایز از جمله برنامه های این مرسم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا