رفتار غیر حرفهای یکی از اپراتورهای تلفن همراه در قبال آلبوم «من خود آن سیزدهام» باعث لو رفتن آلبوم شد!
آلبوم جديد من خود آن سیزده‌ام محسن چاوشی مدت هاست که به عنوان آلبوم جدید این خواننده معرفی می‌شود ولی هنوز وارد بازار نشده تا نحسی این رقم به جان این خواننده افتاده باشد.

 

آلبوم جديد من خود آن سیزده‌ام محسن چاوشی مدت هاست که به عنوان آلبوم جدید این خواننده معرفی می‌شود و متاسفانه جنگ دلال‌ها باعث شده که این آلبوم به رغم دریافت همه مجوز‌های لازم وارد بازار موسیقی کشور نشود. این آلبوم خاص که در ان از اشعار شعرای قدیمی و کلاسیک ایرانی استفاده شده، چندین و چند بار در بین فعالین بازار موسیقی دست به دست خرید و فروش شده و هنوز هم نتوانسته وارد مرحله توزیع و انتشار شود. از تاجر چای گرفته تا صاحبان یک کمپانی جواهر سازی، این آلبوم را خریده‌اند و سپس با قیمیت بالا‌تر آن را به دیگری فروخته‌اند تا همچنان دو آتشه‌های آقای خاص در حسرت شنیدن این آلبوم باشند. اما گفته می‌شود اواخر شهریور این آلبوم پس از دو سال بلاتکلیفی در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد. 
 
 




رفتار غیر حرفهای یکی از اپراتورهای تلفن همراه در قبال آلبوم «من خود آن سیزدهام»

آلبوم جدید «محسن چاوشی» لو نرفته است!


در  روز های گذشته بخشهایی از تمام قطعات آلبوم جدید محسن چاوشی «من خود آن سیزدهام» رو اینترنت قرار گرفت تا شایعه لو رفتن آلبوم جدید این خواننده، شبکههای اجتماعی و فضای سایتهای هواداری این خواننده را پر کند.

شدت واکنشها به قدری بالا بود که حتی تهیه کننده این آلبوم هم در معرض اتهام قرار گرفت و حملات تندی نیز از سوی برخی هواداران این خواننده علیه او صورت گرفت اما پیگیری خبرنگار «موسیقی ما» درباره این ماجرا سرانجام عجیب و غریبی داشت که مشخصا رفتار غیر حرفهای یکی از اپراتورهای تلفن همراه، باعث و بانی این اتفاق تلخ و ناراحت کننده بوده.

ماجرا از این قرار بوده که حق مالکیت دیجیتالی (فروش آنلاین) آلبوم در طول همه این سالهایی که «من خود آن سییزدهام» تولید شده، در اختیار شرکت «آوای باربد» بوده و این شرکت با فروش این آلبوم به «مسعود دهقان»، به قولی خود را از این بازی کنار کشیده.



اما درصدعمده حق مالکیت دیجیتالی اثر در اختیار این شرکت بوده و در طول این سالها هم حاضر به واگذاری آن نشده است. بخشهای کوتاهی از قطعات این آلبوم از طریق همین شرکت در اختیار یکی از اپراتورهای تلفن همراه قرار گرفته بود که برای آوای پیشواز این اپراتور استفاده شود. متاسفانه در قرارداد امضا شده، بندی در مورد این قضیه که این آهنگهای پیشواز بعد از انتشار آلبوم باید رونمایی شوند گنجانده نشده و این شرکت نیز در اقدامی غیر حرفهای با انتشار آهنگهای پیشواز این آلبوم، جرقه انتشار شایعه لو رفتن آلبوم جدید چاوشی را زده تا حاشیههای این آلبوم وارد فاز جدیدی شود.

پیگیری ما از خود محسن چاوشی در مورد قابل پیگرد بودن این رفتار غیر حرفهای با جمله: «به قدری حالم بد است که دیگر حوصله هیچ جنجال جدیدی درباره این آلبوم را ندارم! دیگر من نمیدانم چه بلاهای دیگری قرار است سر این آلبوم بیاید» ختم شد.



همچنین پیگیری ما  از زمان دقیق انتشار این اثر هم به نتیجه خاصی نرسید و ظاهرا جلسه ظهر شنبه تهیه کننده این آلبوم با شرکت پخش، گویای زمان دقیق انتشار آن خواهد بود. منابع آگاه ۱۰ اسفند را تاریخ نهایی انتشار این اثر میدانند و «موسیقی ما» در روزهای آینده بیشتر و دقیقتر در این باره اطلاع رسانی خواهد کرد.

بخشهایی از قطعات آلبوم جدید محسن چاوشی را با اجازه صاحب اثر برای دوستداران این خواننده منتشر میکنیم و ذکر این نکته ضروی است که این سایت آمادگی انتشار هرگونه جوابیهای از سوی اپراتور مذکور در این باره را داراست و حق هرگونه اظهار نظری در این باره محفوظ است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا