هواداران تیم فوتبال گهر پس از ورودشان به ورزشگاه شعار بارون بارون را با یکدیگر به زبان لری سر دادند و کنار یکدیگر همچنین شعارهای قهرمانی در لیگ برتر را با یکدیگر می‌خواندند.
 

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گهر در یک دیدار عقب‌افتاده از ساعت 17:10 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حاشیه‌های قبل از این بازی را در ذیل می‌خوانید:

* حدود یک‌هزار هوادار گهر ساعت‌ها قبل از بازی در ورزشگاه آزادی با پرچم‌های آبی و سرخ حضور پیدا کردند، آن‌ها ابتدا در جایگاه استقلالی‌ها نشستند و پس از درخواست مسئولان تیم گهر دورود و موافقت نیروی انتظامی و مسئولان باشگاه پرسپولیس جایگاه آنها از طرف استقلالی‌ها به سمت جایگاه ویژه تغییر پیدا کرد، همین موضوع باعث شد با هواداران گهر به شدت نیروی انتظامی را تشویق کنند.

* گهری‌ها همچنین در بدو ورودشان به ورزشگاه به تشویق علی دایی، علی پروین و محمد پروین پرداختند و با پرچم‌هایی که در دست داشتند این سه نفر را اسطوره‌های فوتبال ایران نامیدند.

* از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس حدود 3 هزار کیک و ساندیس تهیه شده تا به هواداران گهر داده شود.

* حدود 2 هزار هوادار پرسپولیس هم تا به این لحظه در ورزشگاه آزادی حضور دارند که به شدت با شعارهایی عادل فردوسی‌پور را تشویق کردند، آنها می‌گفتند «عادل با عدالت ای مافیا خجالت، خجالت».

* قبل از بازی امروز به مناسبت گرامیداشت شهدای چوار ایلام مراسمی برگزار شد و یاد و خاطره این شهیدان زنده شد.

* باز هم در حاشیه بازی امروز برخی از پرسنل ورزشگاه آزادی مشکلات خود را با خبرنگاران در میان گذاشتند،‌ حدود سه ماه است که به برخی از پرسنل استادیوم آزادی حقوق نداده‌اند.

* هواداران تیم فوتبال گهر پس از ورودشان به ورزشگاه شعار بارون بارون را با یکدیگر به زبان لری سر دادند و کنار یکدیگر همچنین شعارهای قهرمانی در لیگ برتر را با یکدیگر می‌خواندند.

* حضور پروویچ بر روی نیمکت ذخیره‌های پرسپولیس نیز باعث تعجب هواداران پرسپولیس شده بود.

* مایلی‌کهن در تونل ورزشگاه خوش و بشی با بازیکنان پرسپولیس داشت.

* هواداران گهر همچنین به دلیل تعداد کم هواداران پرسپولیس شعارهایی سر دادند و می‌گفتند پرسپولیس به ورزشگاه آزادی خوش آمدی.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز تعدادی دسته‌گل تهیه کرده بودند که قبل از شروع بازی آن را به هواداران گهر هدیه دادند.

* تا این لحظه حدود 2 هزار و 500 هوادار پرسپولیس و هزار هوادار گهر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.منبع: خبرگزاری فارس

کريمي:در پرسپوليس خداحافظي مي‌كنم

 
براي من فقط خواستِ هواداران پرسپوليس مهم است. تا وقتی که آن‌ها مرا بخواهند در پرسپوليس مي‌مانم.
 

علي كريمي شايعات يكي دو روز اخير مبني بر جدايي‌اش از پرسپوليس در پايان فصل را تكذيب كرد.
 
كاپيتان سرخپوشان كه گفته مي‌شد در پايان اين فصل راهي امارات خواهد شد گفت: «من جایی قرار نیست بروم. مشکل مالی ندارم كه بخواهم براي پول به امارات بروم. خدا را شكر نیازی به پول اضافه ندارم.»
 
در خبرها آمده بود كه او بعد از يك فصل بازي در عجمان امارات از فوتبال خداحافظي خواهد كرد اما كريمي تاكيد كرد: «براي من فقط خواستِ هواداران پرسپوليس مهم است. تا وقتی که آن‌ها مرا بخواهند در پرسپوليس مي‌مانم و در این تیم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.»
 
كريمي درباره آخرين وضعیت مصدومیتش نیز توضيح داد: «خدا را شکر دیگر درد ندارم. در حال گذراندن آخرين مراحل بهبودي هستم و به زودی به ميدان برمی‌گردم.»منبع: گل

یاوری: سرخابی‌ها چشم و چراغ فدراسیون شده‌اند، 16 تیم دیگر را به لیگ یک بفرستند

 
محمود یاوری در خصوص دیدار این هفته فجرسپاسی مقابل استقلال عنوان کرد: شرایط تیمی خوبی داریم. در حافظیه دو جلسه تمرین کردیم و چمن این ورزشگاه بسیار خوب است. در گذشته حتی در این ورزشگاه نمی‌توانستیم قدم بزنیم و راه برویم به همین دلیل ناراحت بودیم اما هم اکنون مسئولان زحمت کشیدند و چمن بسیار خوبی دارد.
 
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: فدراسیون 16 تیم را به یک دسته پایین‌تر بفرستد و بهترین شرایط را برای استقلال و پرسپولیس فراهم کند.

محمود یاوری در خصوص دیدار این هفته فجرسپاسی مقابل استقلال عنوان کرد: شرایط تیمی خوبی داریم. در حافظیه دو جلسه تمرین کردیم و چمن این ورزشگاه بسیار خوب است. در گذشته حتی در این ورزشگاه نمی‌توانستیم قدم بزنیم و راه برویم به همین دلیل ناراحت بودیم اما هم اکنون مسئولان زحمت کشیدند و چمن بسیار خوبی دارد.

وی با اشاره به شکست هفته گذشته مقابل داماش افزود: در هفته گذشته به ناحق خودمان بازی را مقابل داماش واگذار کردیم. نباید این اتفاق رخ می‌داد. در این دیدار بازیکنان حواسشان را جمع خواهند کرد و برای پیروزی پا به میدان خواهند گذاشت. بازیکنانم به تیم مقابل نگاه نمی‌کنند و بازی خود را انجام می دهند و هدف‌شان پیروزی است.

سرمربی تیم فجرسپاسی درباره وضعیت استقلال یادآور شد: شرایط این تیم همیشه خوب است. هم در زمین، هم بیرون زمین، هم در دفاتر، هم راه‌پله‌ها! همه جا شرایط برای این 2 تیم (استقلال و پرسپولیس) خوب است. معتقدم فدراسیون 16 تیم دیگر لیگ را به یک دسته پایین‌تر بفرستد و هر کاری که دوست دارد با این دو تیم پایتخت انجام دهد. بازی‌های پلی‌آف رفت و برگشت بین آنها برگزار کند و بعد هم قهرمان را مشخص کند.

وی افزود:‌ این دو تیم چشم و چراغ فدراسیون و دولتمردان ورزش شدند. ما کاری به این مسائل نداریم و مربیگری خود را می‌کنیم. برای این 2 تیم بسیار تره خرد می‌کنند. دلگیری من از اوضاع و احوال بزرگان است می‌گویم نباید به این دو تیم تا این اندازه بها داده شود.

یاوری درباره حضور عباس محمدرضایی بازیکن سابقش در استقلال عنوان کرد: از این سؤال‌ها نپرسید او دوست داشته به یک تیم بزرگتر برود و این کار را انجام داده ما به این مسائل کار نداریم.

سرمربی فجرسپاسی در مورد انتقاد‌هایی که در این هفته‌ها نسبت به داوری صورت می‌گیرد، گفت: ‌من در این باره صحبت نمی‌کنم نباید در کار یکدیگر دخالت کنیم همین که داوری در نتیجه بازی تاثیر نداشته باشد خوب است و من هم همین تقاضا را دارم.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا