برایم خیلی مهم است که وقتی به زمین بازی می‌روم احساس خوبی داشته باشم و در ترکیب تیم راحت باشم. از همان روز اول چنین احساسی را در تیم آرسنال داشتم و همیشه در زمین مسابقه راحت بوده‌ام. حالا همان حسی را در آرسنال دارم که در زمان بازی در اسپانیا داشتم، زیرا در این تیم نیز همانند اسپانیا توپ در زمین به گردش در می‌آید.
 
هافبک اسپانیایی توپچی‌ها سبک بازی این تیم را نزدیک به سبک بازی ماتادورها دانست.

 سانتی کازورلا، هافبک تیم آرسنال معتقد است سبک بازی توپچی‌ها شباهت بسیاری به سبک بازی اسپانیا دارد و همین موضوع به وی کمک کرده تا با این تیم در لیگ برتر انگلیس احساس خوبی داشته باشد و سریع‌تر در جمع توپچی‌ها جا بیفتد. کازورلای 28 ساله فصل گذشته از تیم مالاگای اسپانیا به آرسنال پیوست و در حال حاضر در کنار بازیکنانی همچون جک ویلشر و میکل آرتتا قلب تپنده توپچی‌ها در خط حمله به شمار می‌روند. او در طول این مدت نشان داده که در خط حمله تاثیرگذار بوده است.

سانتی کازورلا در این خصوص اظهار داشت: برایم خیلی مهم است که وقتی به زمین بازی می‌روم احساس خوبی داشته باشم و در ترکیب تیم راحت باشم. از همان روز اول چنین احساسی را در تیم آرسنال داشتم و همیشه در زمین مسابقه راحت بوده‌ام. حالا همان حسی را در آرسنال دارم که در زمان بازی در اسپانیا داشتم، زیرا در این تیم نیز همانند اسپانیا توپ در زمین به گردش در می‌آید.

هافبک اسپانیایی توپچی‌ها تصریح کرد: ونگر فلسفه خاص خود را دارد و با توجه به شخصیت و خصوصیات بازیکنانی که ما داریم همیشه به دنبال راهی برای افزایش قدرت تهاجمی تیم و مالکیت بیشتر توپ در میدان است. همین موضوع کا را برای ما آسان می‌کند.
منبع: تسنیم
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا