معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به توسعه‌ی کیفی و تهذیب رسانه، گفت: توسعه‌ی کیفی پس از توسعه‌ی کمی به‌دست می‌آید و تهذیب رسانه چیزی است که به آن نیاز جدی داریم و از آموزه‌های قرآن گرفته شده است.
 
محمدجعفر محمدزاده در آیین افتتاح هشتمین نمایندگی سرای روزنامه‌نگاران در استان خوزستان، با اشاره به وضعیت مطلوب مطبوعات در خوزستان، اظهار کرد: تنوع و تعدد مطبوعات استان خوب است و باید به بهبود وضعیت کیفی مطبوعات در این استان پرداخته شود.

 

او درباره‌ی فرهنگ‌سازی در جامعه، گفت: فرهنگ‌سازی به معنی بیدارسازی فطرت‌ها برای پذیرش حق و عدالت است و اگر در جامعه‌ای فرهنگ غنی فطری جاری نباشد، جمود، نادانی و تعصب‌های کور جایگزین آن می‌شوند.

 

وی با اشاره به این‌که وظیفه‌ی امروز ما ترویج فرهنگ در جامعه و پذیرش حق، صلح و عدالت است، ادامه داد: وظیفه‌ی ما این است که فرهنگ انسانیت و دین مبین اسلام را با تکیه بر ریشه‌های توحیدی عمیق مردم ایران در سراسر جهان معرفی کنیم.

 

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به فعالیت سرای روزنامه‌نگاران به‌عنوان یک مرکز فرهنگی برای همه‌ی تشکل‌ها و نهادهای مطبوعاتی اشاره و بیان کرد: سرای روزنامه‌نگاران، سرای هم‌دلی و هم‌اندیشی اهالی فرهنگ و رسانه است.

 

محمدزاده افزود: شهادت، رسانه‌ی تأثیرگذار انقلاب اسلامی و ادای احترام به شهدا، بویژه شهدای عرصه‌ی خبر و اطلاع‌رسانی ضروری است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا