در خلاصه داستان «رسوایی» آمده است: افسانه دختر بدنام محل که مورد توجه همسایه‌ای از است به علت بدهی‌های خود و پدرش تحت فشار و در آستانه فروپاشی کامل اخلاقی است. او پس از ربودن سفته‌های پدرش به هنگام فرار با حاج یوسف روحانی زاهد محل برخورد می‌کند. حاج یوسف در مسیر کمک به افسانه دچار مصائبی می‌شود.
 
 علی سرتیپی مدیر عامل موسسه فیلمیران- ضمن تایید این خبر گفت: در پی آن هستیم تا بتوانیم اکران خوبی را برای «رسوایی» در عید نوروز 92 فراهم آوریم.
 
وی سپس اکران فیلم سینمایی «رسوایی» را در نوروز 92 قطعی دانست اما گفت: گروه نمایش‌دهنده این فیلم هنوز قطعی نشده است.
 
«رسوایی» جدیدترین فیلم مسعود ده‌نمکی است که در آن اکبر عبدی در نقش یک روحانی به ایفای نقش می‌پردازد.
 
از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان از: الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی‌نیا،کامران تفتی، اسماعیل خلج، مریم کاویانی، امیردژاکام،امیر نوری، تینا آخوندتبار، مهسا کامیابی، محبوبه بیات نام برد.
 
در خلاصه داستان «رسوایی» آمده است: افسانه دختر بدنام محل که مورد توجه همسایه‌ای از است به علت بدهی‌های خود و پدرش تحت فشار و در آستانه فروپاشی کامل اخلاقی است. او پس از ربودن سفته‌های پدرش به هنگام فرار با حاج یوسف روحانی زاهد محل برخورد می‌کند. حاج یوسف در مسیر کمک به افسانه دچار مصائبی می‌شود.منبع: خبرگزاری ایسنا

"اکران نوروزی «رسوایی» می تواند از مشکلات اقتصادی سینما بکاهد"

 
مدیر سینما آزادی درباره نمایش فیلم «رسوایی» گفت: فیلم با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. مخاطب می تواند با فیلم ارتباط خوبی برقرار کند. اگر فیلم در نوروز اکران شود می تواند مشکلات اقتصادی که مدتی گریبان سینماهای کشور را گرفته بود حل کند.
 

رضا سعیدی پور درباره استقبال مخاطب از فیلم های جشنواره گفت: فیلم های امسال برخلاف شایعاتی که ایجاد شده بود مورد اقبال مخاطبین گسترده ای قرار گرفته است و در دو روز اول جشنواره ما شاهد استقبال تماشاگران بودیم.

وی در ادامه گفت: شب گذشته استقبال در حدی بود که ما برای فیلم « حوض نقاشی» نمایش فوق العاده در نظر گرفتیم. فیلم سینمایی «رسوایی» نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و تا جایی که ممکن بود بلیت فروختیم تا مخاطب بتواند فیلم را ببیند. تماشاگران روی موکت سینما آزادی نشستند و فیلم را دیدند.

سعیدی پور در ادامه توضیح داد: سینما آزادی در گیر نمایش فیلم های سه بعدی است و امکان نمایش فوق العاده برای فیلم ها کمتر فراهم شده است.

وی درباره نمایش فیلم «رسوایی» گفت: فیلم با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. مخاطب می تواند با فیلم ارتباط خوبی برقرار کند. اگر فیلم در نوروز اکران شود می تواند مشکلات اقتصادی که مدتی گریبان سینماهای کشور را گرفته بود حل کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا