سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد، با اتشار بيانيه اي دلاورمردي ها و جانفشاني هاي ملت ايران در دوران شكوهمند انقلاب اسلامي را ستود و بر عزم راسخ خود و همراهي با اقشار مختلف جامعه جهت حضور در راهپيمايي عظيم 22 بهمن تاكيد كرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد، در اين بيانيه آمده است:

22بهمن ماه يادآور دلاور مرديها و سلحشوري هاي ملت ايران اسلامي است كه با فرياد رساي خود طنين " استقلال ، آزادي ، جمهوري اسلامي " را به گوش جهانيان رساندند. ايام الله دهه فجر یاد آور رشادت ها و جانفشانی های ملتی حق طلب در سایه رهبری عالمانه امام خمینی(قدس سره ) بود که توانست نظام سلطنتی دو هزار و 500 ساله را علی رغم حمایت ابرقدرت های شرق و غرب سرنگون سازد. انقلاب اسلامی ودیعه ای الهی بود که خداوند به ملت مسلمان ارزاني كرد. اين انقلاب، روح معنويت ، تلاش مجاهدانه، رهايي از وابستگي و پيشرفت در تمامي عرصه ها را در روح ملت مسلمان ايران دميد و امروز با گذشت سه دهه ، همگان موفقيت هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را در عرصه هاي داخلي و جهاني به نظاره نشسته اند. ملت غيور و همیشه در صحنه ی ایران اسلامی با عشق، تعهد و دلبستگی به رهبر معظم انقلاب و آرمانهای راستین انقلاب با بیداری و هوشیاری کامل در برابر دشمنان، از دستاوردهای بزرگ انقلاب یعنی استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی دفاع می کنند و با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن ، پایبندی خود را به آرمانهای راستین انقلاب اعلام می نمایند.

كاركنان سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد نيز همراه و همگام با ملت رشيد و غيور استان در اين برهه حساس از تاريخ نظام مقدس جمهوري اسلامي، در راهپيمايي عظيم 22 بهمن به عنوان روز وحدت ، آزادگي و يكپارچگي ملت ايران ، شركت خواهند كرد و هم نوا با مردم ولايي ايران زمين، وفاداري و پايبندي خويش به آرمانها و ارزش هاي انقلاب اسلامي را نشان خواهند داد و ضمن حمايت از دستاوردهاي انقلاب بر تداوم راه امام عزيز (ره) كه راه هميشگي ملت ايران است تأكيد مي نمايند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا